furiousanimal Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hei Jeg har en fantastisk ting som venter meg, vi har snakket om det lenge og jeg og kjæresten vil begge gjerne forlove oss. Så jeg skal på hotell om noen uker, sammen med henne hvor jeg da har tenkt å fri. Jeg vil veldig gjerne gjøre denne kvelden/dagen minneverdig for henne. Så jeg vil gjerne overraske henne med det jeg kan. Jeg har ikke klart å tenke over noen overraskelser enda, siden har vært i himmelen nesten og bare sett fremover, men jeg vil gjerne gjøre denne dagen perfekt for henne. Så jeg lurer litt på om noen har noen uventede innslag/overraskelser jeg kan gjøre for henne. Kommer til å vurdere alle forslag. Om jeg skal beskrive henne: så kan hun like "klissete/romantiske" ting, bare ikke overdrevet. Hun er veldig glad i å høre hvor mye jeg sette pris på henne, så har isåfall tenkt å si ord til henne hvordan jeg føler det for henne osv. men det er jo normalt. Jeg kunne tenkt å overraske henne på en uvanlig måte kanskje. Hun vet egentlig at dette skal skje, så hun har jo en anelse om det, derfor vil jeg prøve å kunne overraske henne mer enn hun tror jeg kan for å gjøre denne dagen fantastisk for henne. Lenke til kommentar
bellabulla Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 bestill roomservice og legg ringen i noe mat e.l. Lenke til kommentar
herixta Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Så koselig at du vil gjøre det så romlemantisk! Noen forslag; et fly med banner bak "vil du gifte deg med meg..." (litt klisje og dyrt kanskje?), lag et album med bilder av dere sammen fra dag 1 til nå med spørsmålet på siste side, brenn en cd med musikk som har betydd noe ekstra for dere fra dere møttes til nå, massasje med deilige oljer, ring inn til en radiokanal/tvkanal og fri på direkten, be roomservice om å lage favorittretten hennes... Hmm.. Merker jeg ikke hadde så mange gode ideer som jeg trodde først.. Sorry! Skriver mer hvis jeg kommer på noe! 1 Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Så koselig at du vil gjøre det så romlemantisk! Noen forslag; et fly med banner bak "vil du gifte deg med meg..." (litt klisje og dyrt kanskje?), lag et album med bilder av dere sammen fra dag 1 til nå med spørsmålet på siste side, brenn en cd med musikk som har betydd noe ekstra for dere fra dere møttes til nå, massasje med deilige oljer, ring inn til en radiokanal/tvkanal og fri på direkten, be roomservice om å lage favorittretten hennes... Hmm.. Merker jeg ikke hadde så mange gode ideer som jeg trodde først.. Sorry! Skriver mer hvis jeg kommer på noe! åå tusen takk! setter virkelig stor pris på dette. Musikk har jeg tenkt på selv, sammen med noen lys. Den massasje ideen har jeg faktisk ikke klart å tenke på selv, men det er noe jeg kommer til å ta med på denne dagen altså. Så absolutt noen gode ideer, og tar gjerne imot flere om det finnes. Lenke til kommentar
megirl Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Gratulerer!! Kjæresten din blir sikkert glad. Jeg ville ikke lagt ringen i noe mat eller drikke, det kan bli veldig uheldig og det er ganske grisete. Den måten jeg vil bli fridd til på er rett og slett på den enkle måten, at kjæresten forteller meg hvorfor han ønsker å tilbringe livet sammen med meg og deretter spør meg om jeg vil gifte meg med han. Jeg ville fokusert på selve settingen istedet for "stuntet". For eksempel at du tar henne med på en fjelltopp, eller på stranden eller et annet sted som er veldig fint og spesielt og gjør det der. Så kan du også ta et bilde av dere sammen på den plassen sånn at dere kan minnes den gangen du fridde til henne. Lykke til 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-SGxMysqw Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Gjor noe litt internt. Hvis det er en spesiell opplevelse, eller noe dere pleier aa tulle med. For eksempel et Tv-Show eller en felles interesse. Selv om du har mange gode ideer, saa er det lurt aa gjore det litt spesielt slik at fortellingen hennes blir annerledes enn alle andre sin. Hvis dere ser paa Star Wars sammen kan du komme oppkledd som en av heltene... Utrolig teit eksempel, men gjor noe som dere to deler, og som vil bli helt spesielt og annerledes enn alle andre sin frier historie. Gjor noe original som hverken er kopi av det noen andre har gjort eller som noen kan kopiere, fordi det er saa spesielt for dere to Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Gratulerer!! Kjæresten din blir sikkert glad. Jeg ville ikke lagt ringen i noe mat eller drikke, det kan bli veldig uheldig og det er ganske grisete. Den måten jeg vil bli fridd til på er rett og slett på den enkle måten, at kjæresten forteller meg hvorfor han ønsker å tilbringe livet sammen med meg og deretter spør meg om jeg vil gifte meg med han. Jeg ville fokusert på selve settingen istedet for "stuntet". For eksempel at du tar henne med på en fjelltopp, eller på stranden eller et annet sted som er veldig fint og spesielt og gjør det der. Så kan du også ta et bilde av dere sammen på den plassen sånn at dere kan minnes den gangen du fridde til henne. Lykke til takktakk mye bra her, jeg skal prøve mitt aller beste for å finne den beste settingen. jeg kan se dette for meg, samtidig som jeg kan gjøre dette er jo det også lov til å ha noen overraskelser ved siden av også tenker jeg, så lenge det ikke blir for mye. For jeg tror hun er en som vil ha det ganske enkelt også egentlig, så det passer fint Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Å legge ringen i champange-glasset er vel en klassiker? (hvertfall på film ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå