KimNK Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Noken som veit om hardware er billigare i Danmark, eller e det like greit å kjøpe her i Norge? Isåfall, noken som veit om ein bra butikk (eller to) i København? Kom gjerne med forslag til endringa i systemet mitt.. Har først og fremst lyst på nytt HK og ein XP2500, forslag til RAM? Asus NF7-S V2 er det å anbefale..? bli litt klokking, men ikkje masse.. (kirurgiske inngrep og diverse er ganske utelukka) (Ver snill med lommeboka mi no da) :wink: Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 nesten all elektronikk er billigere i norge Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Dra til Frankrike og kjøp Jeg har iallefall spart mange tusen ved og kjøpe ting der.. Hater å si dette menne.. Go franskmenn (eller er kanskje litt EUs "feil" ) Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 så er det det der med at... "å dra ned til frankrike" kanskje legger til et par tusen på den totale kjøpesummen da... kanskje man skal bestille derifra...? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Dra til Frankrike og kjøp Jeg har iallefall spart mange tusen ved og kjøpe ting der.. Hater å si dette menne.. Go franskmenn (eller er kanskje litt EUs "feil" ) No hadde det seg jo sånn at eg "tilfeldigvis" ska te Danmark og desverre ikkje te Frankrike... Viss eg ikkje kapra Dænskelænnbåtn da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå