Heineoen Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Hei! Fikk i dag store problemer med lydkortet (integrert AC889) i pcen min. (Når jeg startet maskinen oppdaterte Windows 7 - KB2488113.) Under avspillingsenheter sier Windows at "Høyttalere - Ikke koblet til" også en rød pil nedover. I Realtek HD Audio Manager står det at: "You are seeing a blank page because there is no audio devices plugged in the system. To activate GUI, please plug an audio device in the system." I manageren endret jeg fra HD-Audio til AC97 og da får jeg lyd og den sier at en kontakt er koblet til. Når jeg endrer tilbake til HD blir den koblet fra igjen.. Har reinstallert nyeste 2.57 driver. Installert driver fra Windows update og 2.56 driver med samme resultat. Har også kjørt DriverSweeper og fjernet alle lyddrivere i SafeMode. Edit: En annen ting som er rart er at når jeg har AC97 modus så er det kun lyd på venstre side på headsettet på tilkoblingen bak og en lav pipelyd på høyreside. På front tilkoblingen er det lyd på begge sider. Noen som kan hjelpe? Har det skjedd noe med hovedkortet mitt? Endret 26. februar 2011 av Heineoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå