Pokey Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hei. Når jeg skyper med folk og har på lyd i hodetelefonene mine fra spill kan de høre lydene, selv om lyden ikke kommer inn i mikrofonen. Hva forårsaker dette og hva kan jeg gjøre for å ordne det? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Kan noen plis hjelpe Pokey. Dette er sykt irriterende. Vi hører alt mulig. Drivern til lydkortet er oppdatert. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Lydinstillinger. Har dere What U Hear eller Stereo Mix der? Hvilket lydkort er det? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Har Stereo Mix der. Lydkortet mitt er VIA VTI7085. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Kort og greit, du tar opp fra Stereo mix kanalen. Gå inn under opptaksinnstillinger og MUTE stereo mix så fikser det seg. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Som allerede sagt, disable Stereo Mix eller mute den. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Funket ikke, jeg hørte pendulum like godt som før Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Dere disablet den i lydinstillinger til Windows, ikke sant? Hvis den er deaktivert så skal det ikke det bli tatt opp lyd fra Stereo Mix. Endret 5. mars 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Gikk på Inspilling > Stereo Mix > Egenskaper > Nivåer > Mute. Er det en annen måte? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Høyreklikk Stereo Mix og deaktiver den helt. Har opplevd før at mute ikke funker for Skype. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Noen ganger kan du ikke gjøre det i Windows sine innstillinger. Med Realtek MÅ du gjøre dette i Realtek sitt program, for dette overstyrer Windows. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Har ikke Realtek. Det skjer ikke like mye etter at jeg deaktiverte stereomix, men det forekommer fortsatt. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hvis man hooker vekk mic boost i options så vil problemet forsvinne, til gjengjeld så vil folk ha problemer med å høre deg hvis du ikke sitter og tygger på miccen. Jeg har samme problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå