K-A-N-O-N Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) hei lurer på om samsung qx 510 er den beste 15 tommeren til 10000 kr. Er meget spent på keyboardet, da det ser meget behagelig ut!. spesifikasjonsmessig (Min lenke) ser det også ganske imponerende ut. skal bruke pcn til spilling, foto og skriving. Hvordan er det med samsungs garantiordninger. noen erfaringer? er også interessert i 13 tommere, så forslag mottas med takk har også sett på macbook pro og air. ankepunktene er at jeg ikke kan spille alle spillene jeg vil og at prisen blir litt vel i overkant. vet at det er mange meninger om pc vs mac, men burde jeg legge inn litt ekstra for å få mac (er nødt å ha 13 tommer, da air 11 er uaktuelt). takk for alle svar ! Endret 26. februar 2011 av K-A-N-O-N Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Acer TimelineX 3820TG med HD 5650 Får du for halve prisen og har bedre spillytelse og batterilevetid. Noe mindre HDD, men du har råd til å kjøpe en SSD og fortsatt spare en del penger. Du får litt lavere ytelse CPU-messig, men det er kun snakk om 133 MHz og turbo med en kjerne. Du vil sannsynligvis merke mer ved oppgradering av HDD til SSD eller ekstra minne med Photoshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå