Gisle Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Er det noe galt her? Eller er det bare meg som ikke greier å laste opp GYLDIGE *.jpg-bilder? Lenke til kommentar
Gisle Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Ingen som kjenner problemet? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Skjønner ikke spørsmålet helt. Hvis det er snakk om å laste ned bilder mens du er på internet, høyreklikker du på bildet. Velg >Lagre bilde som... >styr lagringen til den katalogen du ønsker bildet skal ligge i. Lenke til kommentar
Gisle Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 ************** Er det noe galt her? Eller er det bare meg som ikke greier å laste opp GYLDIGE *.jpg-bilder? ************** Problemet er at jeg hele tiden får feilmeldinger fra h*.no når jeg prøver å legge til bilde til annonser på Bruktmarkedet. "...ikke gyldig *.jpg eller *.gif-fil! " Kjøss meg i ræva! Trur dem ikke at jeg hvet hva som er *.jpg filer eller *.gif??? Og properties som at fila skal være under 50k og 400x400 er jo i varetatt! Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Du er selvfølgelig klar over at 50kB kan være både 50kB og ca 52,45kB avhengig av om du kaller 1kB for 1000kb eller 1024kb. Det er her hunden ligger begravet.... Lenke til kommentar
amund Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Ja, vi har et problem med å legge til bilder i bruktmarkedet. Vi håper å kunne løse feilen så fort som mulig. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg