eirikhaf Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Har litt problemer jeg...for noen måneder siden så sluttet den gamle traveren av en HD på 8,5Gb å fungere på faderens maskin. heldigvis hadde vi en HD på 2,1Gb på pc'en også som vi kunne bruke videre faderen har ikke så store behov med lagringsplass...går for d meste i litt epost og nettsurfing og timeliste skriving..så da holder 2,1 i massevis...men problemet...! det er at vi kjøpte oss Isdn telefon(ikke det som er problemet) for et år siden el.no og det fungerte fint...men når 8,5 sluttet å fungere og jeg installerte windows på nytt på 2,1 så ville ikke telefonen fungere lenger...når man ringer inn på den så ringer den, men tar du den så fortsetter det bare å ringe på den andre tlf'en(analog)...det er når pc'en står på.Slår du av pc'en fungere tlf'en fint.. så det er et eller anna med pc'en som gjør det..tar jeg ledninga fra pc'en utav isdn boksen så fungere tlf'en normalt også,setter jeg i ledningen igjen mens jeg har oppe tlf røret så begynner det å skurre noe veldig... noe med Isdn kortet kanskje...? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Kan du ha satt ISDN-kontakten til PC-en inn i et nettverkskort i stedet? Det gjorde jeg en gang, og det ble KØDDENT!! Lenke til kommentar
eirikhaf Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 nei..har ikke nettverkskort på denne maskina... :/ men hadde jeg isåfall gjort det så ville jeg jo ikke kommet meg inn på internett, ville jeg det da? :wink: Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 noe med Isdn kortet kanskje...? Defekt kort eller ledning, sikker på at ikke noe ble forandret med kabling e.l når problemet oppsto? Lenke til kommentar
eirikhaf Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 hmm...tror ikke det...tenkte jeg skulle installere drivern på nytt(muligens det er den som gjør det?) men finner den ikke igjen :-? får lete litt på nettet og se om jeg finner det der....vi får se hva som skjer da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå