themis Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg har installert Airport express og Airfoil på min PC (Windows XP) for å spille spotify trådløst. Dette funket bra inntil nylig. Nå klarer jeg ikke koble til lenger. Når jeg prøver å koble til spotify i Airfoil får jeg opp følgende melding: "It appears that a firewall in this computer is preventing Airfoil from connecting to "Base Station 003ccf". Please check your firewall settings and try again". Jeg har sjekket brannmur-instillingene, og Airfoil er lagt til på "unntakslisten". I tillegg prøvde jeg å skru av hele brannmuren, men fikk samme melding da også. Hva kan dette være? Begynner å bli rimelig frustrerende. Har lastet ned siste versjon av Airfoil også (2.8.2). Håper noen der ute kan hjelpe meg med dette. På forhånd takk! Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Lesefeil. Endret 5. mars 2011 av hifiking Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Fungerer det hvis du spiller over iTunes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå