HelloKjersti Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Disse tonene glemmer Gamer-redaksjonen aldri. Les mer Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg er lykkelig for shout outs til C64-tider. Spesielt Ghosts'n'Goblins, som jo er en av de låtene jeg absolutt ser etter remixer av... Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Synes faktisk Halo 2 musikken er fantastisk! Veldig godt gjennomført, spesielt "Amber Clad" og "Flawed Legacy". Var nok ringetone på mobilen en stund de ja... EDIT: Bruker faktisk denne musikken til å teste høyttalere... Endret 26. februar 2011 av Olimaen Lenke til kommentar
Drugs-Bunny Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Chrono Trigger, Super Mario og Zelda Ocarina in Time er blandt mine favoritter også. Av eldre spill glemmer jeg heller aldri musikken fra Alex the Kidd Men utenom det så har Mass Effect, Shadow of the Colossus og ICO også hver sine fantastiske soundtracks. Ellers må jo også Wipeout serien nevnes selv om det ble brukt lisensiert musikk fra diverse artister. Endret 26. februar 2011 av Drugs-Bunny Lenke til kommentar
baguett Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Killzone 3 meny sangen er tydeligvis uhørt hos folka over. Sykeste spillsangen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg