Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Vurdering av hjemmeside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble litt for mye gif opplegg for meg.. Tvilsomme bilder av hus og bruskorker som har minimum med saken å gjøre. Men men, vi var vel alle slik en gang i tiden...

Synes forøvrig den nederste menyen så best ut, den andre passet ikke helt inn med resten, mens den nederste hadde rette fargene, og ikke så overdrevet "fengende".

For guds skyld - fjern huset.. lag deg heller en fin logo og plasser der.

Ellers ser det jo greit ut, kanskje bortsett fra linkene som tar litt FOR mye oppmerksomhet - jeg regner med du først og fremst vil at besøkerne skal klikke på menyen og ikke eksterne linker? Og det sier seg jo selv at det da er litt dumt med linker som drar mer oppmerksomhet enn menyen...

Lenke til kommentar

Sitter på en 333Mhz Celeron med Opera 7.10 installert for øyeblikket. Siden din ble for mye for PCen så den sa takk for seg, ble ustabil, og tok meg ca. 3 minutter førjeg klarte å lukke den med Ctrl+Alt+Del... Ikke bra..

Pluss at dette er WAY off fra der hvor du burde poste dette

Lenke til kommentar
Sitter på en 333Mhz Celeron med Opera 7.10 installert for øyeblikket. Siden din ble for mye for PCen så den sa takk for seg, ble ustabil, og tok meg ca. 3 minutter førjeg klarte å lukke den med Ctrl+Alt+Del... Ikke bra..

Pluss at dette er WAY off fra der hvor du burde poste dette

Hvor burde jeg poste den da??

Prøvde du den nederste eller den øverste linken? Den nederste er ikke så tung. Men om du kjører på en håpløs linje er det ikke hjemmesidens skyld. :)

Lenke til kommentar

Jeg må si at den første linken var klart best... Men jeg følte på meg at den siden har jeg sett før, for ett halvt år siden eller no... Var det du som hadde den da eller?

Ps: Ikke bry deg så mye om isdn folka her, lag deg ei side som du liker og som er funksjonabel, og la dem som sitter på 333mhz og modem mene hva dem vil... 8)

Så lenge alt funker som det skal så er det bra nok...

Lenke til kommentar

Likte fargevalget ditt godt. Mye bra her, men du har brukt frames.... Det skal være veldig sterke grunner dersom du skal bruke frames.

Oppdaget dette problemet da jeg skulle legge til en av undersidene dine i favorittlisten min. Frames klarer ikke det (ihvertfall ikke på den måten du har satt opp siden din på).... Kanskje noe å tenke på...

Lenke til kommentar

Siden bøgger en del i Mozilla / Firebird. Du har IKKE følgt standard. Noe som i seg selv gjør siden til søppel... Rollover menyen på layout nummer 1 bugger (ingenting skjer når du fjerner pointeren...)

Og til folk som sier "drit i idiotene med modem og 33MHz" ... Dere er teite ...

Lenke til kommentar

Jeg sa ikke drit i idiotene med modem etc, jeg skrev; ikke bry deg om folka med isdn etc.... Og hva er galt med det.. så lenge siden funker... Det er klart, er det noen der ute som du kjenner som har isdn, ev. du har det selv så bør du ta hensyn til dette, men ellers ville jeg ikke tenkt så vedig mye på det... :lol::lol:

Lenke til kommentar
Jeg sa ikke drit i idiotene med modem etc, jeg skrev ikke bry deg om folka med isdn etc.... Og hva er galt med det.. så lenge siden funker... Det er klart, er det noen der ute som du kjenner som har isdn, ev. du har det selv så bør du ta hensyn til dette, men ellers ville jeg ikke tenkt så vedig mye på det... :lol::lol:

For å informere deg om noe, så er det ikke ALLE som har tilgang til ei rask og fast linje til internet. Jeg skulle gjerne hatt ei sånn linje, men tro hva som står i veien? *wonder*

Lenke til kommentar
For å informere deg om noe, så er det ikke ALLE som har tilgang til ei rask og fast linje til internet. Jeg skulle gjerne hatt ei sånn linje, men tro hva som står i veien? *wonder*

penger? :)

Og mangel på prioriteringer... :wink:

Det er ikke mange plasser i norge i dag, man IKKE kan få en form for bredbånd. Heeeelt ytterst i regionene kanskje...

On topic: bra side, virka litt "ferdiglaget" men jeg likte designet. Det var enkelt og greit, oversiktlig selv om det er en del rot med i bildet. Beta-versjonen var også grei, men virka litt mindre proff pga tekst-linker. Fortsett å utvikle du , så skal du se at dette blir bra. :)

Lenke til kommentar

Var ikke bare deg jeg retta det mot... Er en generell (og dårlig) holdning mange har når de lager sider... OK.. Hvis du driter i hva folk synes om siden er det jo ok. Men da kan du også lage den rosa med spygrønn gifanimert skrift... Hvis du skal lage bra sider er det viktig å ta hensyn til alle.. (tilogmed de som bruker lynx) Dette gjelder ikke bare båndbredde men oppløsning, kompatibilitet osv. Og for guds skyld; hold dere til standarder.. Er helt nazi jeg.. Tror jeg begyner å bli gal... :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...