power Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Ok.. nå har jeg puttet dax i håret.. og sovi.. og vaska håret.. men den er forsatt like fin.. hvor lenge varer en "omgang" med Dax.. Jeg har rød Dax.. Wax and groove elns.. Og hva er de andre fargene for no? Dama bak disken sa jeg burde ta den røde (Vet ikke om det var noe som i red pill med (dårlig-humur dagen i dag)) men uansett: 1. Hvor lenge varer den 2. Og hva er det som er forskjell på rød og blå dax? Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Vel den røde varer ganske lenge Tror det går 1 til 1 1/2 uke før det er helt vekke.. Den blå og lilla er ikke så mye voks som den er paste aktig på en måte og den blå er mye seigere enn den lilla...(med andre ord de er boss i forhold til den rød) :wink: Jeg brukte den rød ofte men fønker dårlig i sommervarmen (håret smelter nesten ) Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 og dax er en type hårgele eller lignende?? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 og dax er en type hårgele eller lignende?? Ja. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 og dax er en type hårgele eller lignende?? Ja. Ser ut som no vaselin opplegg... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Vil ikke anbefale og ha voksen i så lenge. Prøv det 2 ganger og jeg kan love deg at du begynner og flasse. Det er slik med voks generelt også,men den røde kan jo være i håret så lenge og dermed er det ikke noe lurt og bruke den (Over lengre tid) For noen år siden hadde jeg dax i håret i lange tider og og det flasset endel. Heldigvis så lærte jeg og vaske den ut 2ganger i uken da. (Vaske den ut 2ganger i uke(minst)) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hvor lenge varer Dax? vel .. jadzia Dax varer ut sesong6 .. men så kommer ezri dax .. så .. jeg ville nok sagt alle 7 sesongene (syna bare CFD vil skjønne den) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Dax kan faktisk vare i flere hundre år! Det jeg sier nå er faktisk ikke kødd heller. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Dax er svært skadelig for håret... Tro det eller ei! :o Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Ser ut som no vaselin opplegg... Ser sånn ut inni også! - - - Rød Dax varer i ei uke sikkert. Bruker bare blå... Den vaskes enklest ut. - - - Kvalitetssøppel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå