DraZeN Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg har laget en ny mod , men kameraet er litt rart så jeg får ikke lastet bilder ned ... Åssn modden er er en hemmelighet , så dere får vente å se! Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hvorfor skal alle poste at den nye modden er ferdig o.l, uten å ha bilder klare. Jeg syns dette er litt teit, siden bilder sier mye mer enn 1000 ord. Overskrift med ny mod osv., men så er den en hemmighet... Hvorfor kan man ikke da vente med å lage posten til bildene er klare, men dette er mitt synspunkt på dette. (Dette er ikke ment direkte til deg, men generelt. Dette skjer svært ofte) Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Litt enig med posten over men jeg kan styre meg Men hvis du bare har kjøpt et par katoder elns blir jeg sint Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Denne posten var ment litt som ironi over disse posterne , men det er sant , jeg har en ny mod , og stikkord : "avispapir" Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hm..du har vel ikke bare kledd hele kabisset i avispapir vel? Det hadde tatt seg ut asså Hvis han ikke har gjort det så er den ideen min Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Hm..du har vel ikke bare kledd hele kabisset i avispapir vel? Det hadde tatt seg ut asså Hvis han ikke har gjort det så er den ideen min joh Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hm..du har vel ikke bare kledd hele kabisset i avispapir vel? Det hadde tatt seg ut asså Hvis han ikke har gjort det så er den ideen min joh old ikke lenge siden jeg gjorde det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå