Astra16vT Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 På dette hovedkortet er det 3 IDE kanaler. Skal støtte 6 enheter. Det 2 første er det ingen problemer med, men med den siste får jeg ikke til og gjenkjenne slave enheten. Når jeg starter maskinen er den oppført i bios men når XP har startet vistes den ikke. Har prøvd og koble til bare denne harddisken og da viker den fint. Men ikke når alt er koblet sammen. Noen som har noen gode ideer??? Hilsen Per Lenke til kommentar
Zink Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Oppdatert Bios ? Evt. sjekk chipsett-drivere: AK77-8X Max mrk/Note: Please remove the current version in your system before you upgrade the driver. < . Lenke til kommentar
Astra16vT Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Har gjort dette, alle driverne er de siste jeg fant på Aopen sin hjemmeside. Trodde det var bios, men det var det ikke. Må være et eller annet jeg har oversett, men dette skal jo være bare og koble på. Står ingenting i manualen om noe som må kobles om. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Trodde det var bios, men det var det ikke. Må være et eller annet jeg har oversett. Har ikke WinXP her nå, men husker vagt noe om et valg i properties ( Min datamaskin/egenskaper/enhetsbehandling ), enten på idekontrollerene eller enhetene tilknytta. Om dette gjalt udma vites ei, men kanskje du ser noe mer opplagt i området. . Lenke til kommentar
Astra16vT Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg fant bare noe som hadde med UDMA og gjøre. Begynner og bli litt frustrert, har en ny 200 GB disk jeg ikke får brukt........ Lenke til kommentar
Zink Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 På det stadiet ville jeg vurdert å melde problemet på http://club.aopen.com.tw/forum/ . Lenke til kommentar
Astra16vT Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Takk, skal prøve der. Nå får vi se hvor god jeg er i engelsk :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå