RIP Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Må vel si at øl egentlig er tingen. Her er en liten tankevekker til dere som drikker rusbrus. http://www.vl.no/apps/pbcs.dll/artikkel?AI...ER/307210010/0/ Haha akkurat som det gjør meg noe! Gimme fat fucking fat huff, ikke noen ting som er verre en jenter i en stram topp med fett som tyter ut i bunnen :grøss: menn med ølmage er sjarmerende Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 huff, ikke noen ting som er verre en jenter i en stram topp med fett som tyter ut i bunnen :grøss: menn med ølmage er sjarmerende Lenge leve Pondus'en Ikke at jeg klarer å få en , har jobbet iherdig i flere år men ingen resultater. Bare periodisk vondt i hodet.... Og jo, av rusbrus så er vel den IceBreaker best. Off topic: noen som har prøvd Radler ?? Det er digg, men høres sykt ut. 50% øl 50% fanta/solo. Det solgte som pokker da jeg var i Tyskland, spesiellt til dem som kjørte bil. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Off topic: noen som har prøvd Radler ?? Det er digg, men høres sykt ut. 50% øl 50% fanta/solo. Det solgte som pokker da jeg var i Tyskland, spesiellt til dem som kjørte bil. Mener du at du blander øl med fanta/solo? Hmm.. av den rusbrusen jeg har smakt, så syntest jeg Vikingfjord smakte best... men øl er jo bedre, men Mack øl, never more! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Off topic: noen som har prøvd Radler ?? Det er digg, men høres sykt ut. 50% øl 50% fanta/solo. Det solgte som pokker da jeg var i Tyskland, spesiellt til dem som kjørte bil. Mener du at du blander øl med fanta/solo? Jupp, akuratt det jeg mener... Prøv og gi meg feedback på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå