kaaasen Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 holder meg til karsk(kaffedram) på fest.. Ellers går det på øl Er du fra trøndelag da? Kun de drikker karsk på fest. Var på fest i Sortland for to uker siden sånn ca, og der drakk de/vi karsk Første gangen jeg drakk det, men det var jammenmeg ikke værst :smile: Lenke til kommentar
Term Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Nåh jeg foretrekker ting som er lettere å drikke. Øl eller så mixer jeg meg noe stæsj selv. står jo også i bar, så noen trix å oppskrifter kan man jo alltis. Prøver å ordne meg selv en ordentlig bar hjemme også nå. er godt på vei. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Var på fest i Sortland for to uker siden sånn ca, og der drakk de/vi karsk Første gangen jeg drakk det, men det var jammenmeg ikke værst :smile: Karsk er snedig på den måten at du kan bruke dårlig hb, og at det fortsatt kan smake bra.. Du kan også blande sterkt, uten å kjenne hb/brennevin smaken så godt. Det skal også mere til for å bli dårlig av karsk.. Så.. Karsk er tingen! Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Det er alt etter hva du venner deg på å drikke. Men jeg tror vi trøndere har en forkjærlighet for karsk. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Det er alt etter hva du venner deg på å drikke. Men jeg tror vi trøndere har en forkjærlighet for karsk. Sikkert vanesak! hadde vi kommet til en annen del av landet skal jeg banne på at juicedram, brusdram ect. hadde smakt bedre en de vi blander.. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Beste rusbrus = brunt tøysevann = øl (Men Rim blåbær går til nød) Lenke til kommentar
RIP Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 må da være min hjemmelagde som er best ^^ men liker IKKE rusbrus, cider går til nød - men mange av de smaker gjær til tusen *usj* enten så blir det saftdrikker eller øl på meg... Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 1. ØL er best! 2. Cider/rusbrus går greit, men ikke det beste :wink: 3.Sprit er nøddrikke, når det er umulig å få tak i noe annet, altså på en søndag. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 1. ØL er best! 2. Cider/rusbrus går greit, men ikke det beste :wink: 3.Sprit er nøddrikke, når det er umulig å få tak i noe annet, altså på en søndag. har dere ikke langere som leverer drikke hos dere? de har da ØL også? gøy med smugler øl til 10kr ^^ 5.8% også lenge leve japsene som sikkert ikke har oppholdstilatelse Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Enig. Øl først, men smiroff ice funker hvis jeg vil prøve å shotte den på kortest mulig tid. Har klart 3.2 sekunder til nå, men jobber med å forbedre den. Litt Off-Topic: En jeg var i militæret med kunne drikke øl. Jeg tok tiden på ham, og han drakk en halvliter på 1.2 sekunder! :o Det vra sykt å se på. Så ut som om han bare helte det ut av glasset! Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 1. ØL er best! 2. Cider/rusbrus går greit, men ikke det beste :wink: 3.Sprit er nøddrikke, når det er umulig å få tak i noe annet, altså på en søndag. har dere ikke langere som leverer drikke hos dere? de har da ØL også? gøy med smugler øl til 10kr ^^ 5.8% også lenge leve japsene som sikkert ikke har oppholdstilatelse da er dere heldige, for det har vi ikke her jeg bor. sikkert digg med 5,8% øl ja Lenke til kommentar
SoW Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 sikkert digg med 5,8% øl ja Går litt langt offtopic nå, men ingen som har smakt hjemmelagd øl på rundt 12%? Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Rus brusen har mye kulere design enn øl. vikingfjord har en fin flaske,og er god. jeg kjøper etter "finheten" på flasken. men så klart; det er øl som er tingen. Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 sikkert digg med 5,8% øl ja Går litt langt offtopic nå, men ingen som har smakt hjemmelagd øl på rundt 12%? har smakt elefant øl, eller var det eagel øl som hadde 12%.. husker ikke:) men det smaker ikke godt syntes jeg. har ikke smakt hjemmelaget nei. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 sikkert digg med 5,8% øl ja Går litt langt offtopic nå, men ingen som har smakt hjemmelagd øl på rundt 12%? har smakt elefant øl, eller var det eagel øl som hadde 12%.. husker ikke:) men det smaker ikke godt syntes jeg. har ikke smakt hjemmelaget nei. har smakt Hjemmelagd Øl ja, men vet ikke hvor mange % det var.. elefant øl er på 7% Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Må vel si at øl egentlig er tingen. Her er en liten tankevekker til dere som drikker rusbrus. http://www.vl.no/apps/pbcs.dll/artikkel?AI...ER/307210010/0/ Lenke til kommentar
karsktroille Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk! drakk d d ikke i bynnelsn men no elska eg d...!!!!!!!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk!karsk! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Vil si en ting: cider boks greiene er noe av det kvalmeste å bli full på som eksisterer, basta! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Må vel si at øl egentlig er tingen. Her er en liten tankevekker til dere som drikker rusbrus. http://www.vl.no/apps/pbcs.dll/artikkel?AI...ER/307210010/0/ Haha akkurat som det gjør meg noe! Gimme fat fucking fat Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 sikkert digg med 5,8% øl ja Går litt langt offtopic nå, men ingen som har smakt hjemmelagd øl på rundt 12%? Da jeg var i Polen, så drakk jeg øl på 12% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå