DraZeN Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hva er din favoritt rusbrus ??? 1 : Red Square Lemon 2 : Vikingfjord 3 : Smirnoff ice elns Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Smakte en gul en det stod VK på med orange bokstaver. Smakte som fanta. mmmm.. Ellers er jo Vikingfjord god og Smirnoff Ice går ned den også. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 To ting: Først: nå kommer alle forståsegpåere, og forteller dere hvor banslige og dumme dere er når dere drikker rusbrus. "Øl er tingen bla bla bla" Men drit nå i de Og så skulle jeg fortelle at jeg ikke drikker verken øl eller rusbrus... Skulle bare ønske dere en god sommer Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 To ting: Først: nå kommer alle forståsegpåere, og forteller dere hvor banslige og dumme dere er når dere drikker rusbrus. "Øl er tingen bla bla bla" Men drit nå i de Og så skulle jeg fortelle at jeg ikke drikker verken øl eller rusbrus... Skulle bare ønske dere en god sommer Jeg bare sitter og venter på dem Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Sorry dere, men ØL er tingen. Hvis jeg måtte velge mellom noe så hadde det blitt Smirnoff ice, men det drikkes hvis det ikke er øl i nærheten. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 vikingfjord/smirnoff ice Lenke til kommentar
Odden Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Smirnoff Ice er helt greitt til avløsning av øl. når en har lyst til å drikke mer og ikke har så lyst til mer øl(uansett hvor utrolig det hørest) så er det greitt. Smirre er også god som læskedrikk, meget godt i varme strøk... Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Rusbrus er et forbanna kjerring prosjekt!! Betale 25 kr or 33ml som smaker søtt og j**li og jeg skjønner egentlig ikke hvordan folk kan drikke seg dritings på det Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Enig. Øl først, men smiroff ice funker hvis jeg vil prøve å shotte den på kortest mulig tid. Har klart 3.2 sekunder til nå, men jobber med å forbedre den. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Enig. Øl først, men smiroff ice funker hvis jeg vil prøve å shotte den på kortest mulig tid. Har klart 3.2 sekunder til nå, men jobber med å forbedre den. Håper du mener "bottoms up" metoden, og ikke shotte den i shotte glass? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 vikingfjord/smirnoff ice Enig Eneste aberet er prisen. Og ja pleier å drikke øl, og noen ganger gin, malt whisky, armagnac, vodka, karsk, rødvin, hvitvin, portvin, musserende etc.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Enig. Øl først, men smiroff ice funker hvis jeg vil prøve å shotte den på kortest mulig tid. Har klart 3.2 sekunder til nå, men jobber med å forbedre den. Håper du mener "bottoms up" metoden, og ikke shotte den i shotte glass? Jepp det jeg mener. Putte sugerør i flaska å bare sette i gang. Jeg skal ihvertfall komme nede på 2 tallet før jeg sier meg fornøyd. Brodern slår meg nå siden han har 3 blank. Men har er 3 år eldre dah Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Men har er 3 år eldre dah Sikkert større mage Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 lenge siden jeg har drukket nå gitt.. men jeg synes huske at grevens eller teezer pærecider slår best ann. hvis ikke må det bli den ene hvitaktige. som likner på smirre ice, som jeg ikke husker navnet på.. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Selvfølgelig er Smirnof Ice den beste alkobrusen!!! Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 1. Vikingfjord 2. Smirnoff 3. Teezer ? Lenke til kommentar
SoW Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Alkobrus/rusbrus el. lignende ble lagt for ganske åpenbare formål: Tjene penger, få fjortisser til å drikke mere.. Jeg kan kùn si at Smirnoff er den beste av de jeg har smakt, holder meg til karsk(kaffedram) på fest.. Ellers går det på øl Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg liker egentlig ikke rusbrus så særlig godt, men Vodka Kick er drikkende må jeg si. Lenke til kommentar
Term Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 holder meg til karsk(kaffedram) på fest.. Ellers går det på øl Er du fra trøndelag da? Kun de drikker karsk på fest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå