Poon Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg har lagt merke til at en del nyere strømforsyninger er merket med et "godkjent for P4" merke, jeg har et 2 år(?) gammelt Chieftec tårn med 340W strømforsyning, den har ikke et slikt merke. Betyr dette at denne ikke kan benyttes sammen med et P4 CPU? :-? Lenke til kommentar
_howy Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 problemet er at gamle stømforsyninger mangler en kontakt som blir brukt på nye hovedkort med p4. det er en firkantet 4-pin strømplugg (2*2). Denne har 2 * + og 2 * ground så det er ikke så smart og prøve å modde seg en slik en edit: dvs at du må nok kjøpe ny stømforsyning om du skal ha p4 Lenke til kommentar
Poon Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Strømforsyningen min har en slik(?), (2 svarte og 2 gule ledninger gå inn i den), kan dette stemme? :-? Lenke til kommentar
Mio Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Strømforsyningen min har en slik(?), (2 svarte og 2 gule ledninger gå inn i den), kan dette stemme? :-? japp,det stemmer nok det. Har samme kabinett som deg tror jeg, med 340w strømforsyning. Det er 2 svarte og 2 gule kontakter.en liten firkantet dings. Lenke til kommentar
_howy Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 jepp. det stemmer! (måtte bare se etter :smile: ) (edit: posta i samme min.) Lenke til kommentar
Poon Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Det høres da veldig bra ut, da er det bare å bestille HK, CPU & Ram.. Takker for all hjelp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå