Norgesmannen-Erlend Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hei, jeg har en Packard Bell Maestro 240 LED HD skjerm som fungerer kjempebra til nesten alt, bortsett fra source spill. Etter et par min inne i source spillene så blir skjermen helt sort (datamaskinen kjører som normalt) men skjermen sier "No valid input." (eller en relatert melding). Noen som har noen ideer til hva jeg kan gjøre? FYI: Jeg bruker VGA kabel mellom pcen og monitoren. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Mulig spillene kjører en høyere hz eller resolution enn det skjermen din liker? Hvilke "source-spill" er det snakk om uansett? Hvis det er CS, sjekk configen din (autoexec.cfg) om du har for høy hz eller skjermoppløsning. Lenke til kommentar
Norgesmannen-Erlend Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 Det gjelder: Portal, L4D2, CSS. Ang skjermoppløsningen, så følger css den native-oppløsningen til skjermen. Lenke til kommentar
Norgesmannen-Erlend Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg tok et grundig søk igjennom C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps (og alle undermapper) men fant ingen autoexec.cfg Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Nei, da har du standard config da. Skal ikke være problemer.. Prøv å (re)installere nyeste driver, samt reinstallere steam og alle spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå