Tiddelidei Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Eg fekk tillsendt et bokmerke fra inpoc, men den kom bare (trur eg) som vanlig sms med noe rart innu. åssen får eg lagra dette bokmerke? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Merk det av også trykker du på den grønne tasten. da kobles du opp. hvordan du derretter lagrer det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Tiddelidei Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Merk det av også trykker du på den grønne tasten. da kobles du opp.hvordan du derretter lagrer det vet jeg ikke. åssne merker man? fikk mobilen idag... Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Bla deg nedover. Jeg fant dette Lenke til kommentar
Tiddelidei Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 tror vi missforstår hverandre litt... eg har motatt et "bokmerke" på sms men får ikkje lagra d som et bokmerke... viss du skjønner... får d ikkje til... Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Som det sto på den linken så må du koble deg til, du kan ikke lagre det. uten at du har koblet deg opp. Men kjøper du logoer og sånt da?! Lenke til kommentar
Tiddelidei Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Som det sto på den linken så må du koble deg til, du kan ikke lagre det. uten at du har koblet deg opp. Men kjøper du logoer og sånt da?! d var noe gratis greier.. sløser ikkje peng på sånt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå