Gå til innhold

Har vært kjøttfri 1 mnd!

Gjest medlem-1432

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veggiser skjønner ikke at uten kjøtt så hadde ikke vi mennesker vært på det stadiet vi er idag, når vi snakker inteligens og utseende. Tro om et samfunn som bare spiser veggis mat over 10.000 år vil gå tilbake til apestadiet ? alltid fundert på det der

Kjøttet hjelper ikke mye for deg i tilfelle, for dette må være den mest uintelligente posten jeg har sett på lenge.

Så fint da :) Om du hinter til skrivefeil eller noe annet så får det være. Kan ikke for at jeg ble holdt fanget og banket opp mesteparten av oppveksten. Heldigvis havnet jeg hos en fosterfamilie som klarte å lære meg opp før det var for sent. Desverre ble jeg kastet ut fra den familien da jeg satte barn på 3 av døtrene

Men over til fakta :

Uten kjøtt i måltidene våre så hadde vi ikke vært der vi er i dag evolusjonsmessig ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Veggiser skjønner ikke at uten kjøtt så hadde ikke vi mennesker vært på det stadiet vi er idag, når vi snakker inteligens og utseende. Tro om et samfunn som bare spiser veggis mat over 10.000 år vil gå tilbake til apestadiet ? alltid fundert på det der

Kjøttet hjelper ikke mye for deg i tilfelle, for dette må være den mest uintelligente posten jeg har sett på lenge.

Så fint da :) Om du hinter til skrivefeil eller noe annet så får det være. Kan ikke for at jeg ble holdt fanget og banket opp mesteparten av oppveksten. Heldigvis havnet jeg hos en fosterfamilie som klarte å lære meg opp før det var for sent. Desverre ble jeg kastet ut fra den familien da jeg satte barn på 3 av døtrene

Men over til fakta :

Uten kjøtt i måltidene våre så hadde vi ikke vært der vi er i dag evolusjonsmessig ;)

Annbefaler deg å lese førsteinnlegget i denne tråden.

Lenke til kommentar

Men over til fakta :

Annbefaler deg å lese førsteinnlegget i denne tråden.

Anbefaler deg å lese denne http://berkeley.edu/news/media/releases/99legacy/6-14-1999a.html

Si fra vist du vil ha flere referanser om akkurat det temaet

Lenke til kommentar

Tanta min er veldig dreven vegetarianer og hun er ikke akkurat tynn for å si det sånn, heller litt små kraftig. Det avhenger helt etter hva du spiser, ho er utrolig flink til å lage mat, og spiser mye "feit" vegetar mat type: Ost, bønner linser og lignende og masse mer. Jeg har ikke peiling på vegetar mat osv. men til dere som sier at man blir underernærtere så er det snarer tvert imot i huset hennes.

Mamma er også vegetarianer når jeg bor ute, eller hun spiser fisk da, ellers så er det lite annet kjøtt. Selv synes jeg det beste i verden er en deilig blod biff. Sier ikke nei til god vegetar mat heller da, men finnes jævlig mye dritt vegetar mat og det merkes fort når det blir lagd av noen uten peiling.

Okayokay story of my life, skal holde kjeft.

Lenke til kommentar

Eneste egentlige problemet med å være vegetarianer er viss man blir graivd(bare et problem for kvinner tenker jeg) Det er vansklig å være vegetarianer og gravid samtidig, men ellers er det vedlig lite problem.

MEN veganer da begynner det å bli vansklig, selv kan jeg helt klart skjønne etiske grunner for vegetarianer, men veganer blir litt vel ektremt for meg, jeg har ingen problemer med å spise egg eller ost eller drikke melk, så lenge dyra som gir disse varene blir behandlet pent.

Lenke til kommentar

Det bør du spørre legen din. Da skjønner du hvorfor det er idiotisk å være veggis, gravid eller ikke.

Du må gjerne opplyse oss om hvorfor det er idiotisk å være vegetarianer, som tydligvis har svaret.

Endret av Vycan
Lenke til kommentar

Det bør du spørre legen din. Da skjønner du hvorfor det er idiotisk å være veggis, gravid eller ikke.

Du må gjerne opplyse oss om hvorfor det er idiotisk å være vegetarianer, som tydligvis har svaret.

Jeg har innsikt nok til å la være siden jeg ikke har kunnskap nok. Men når min søster (veggis) ble gravid for ett år siden, ble hun omvendt av vår mor (jordmor). Etter det har hun spist kjøtt. Det eneste jeg fikk med meg var at det var uaktuelt at hun skulle drive med sære matvaner når hun var gravid. Jeg er dermed overbevist om at det ligger noe gjennomtenkt i det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...