LilC Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Hei! På bildet ser du BodyBag til ventre og Cloudless(Meg) til høyre. Sjekk ut låtene våre: www.uhort.no/artist/syktprodukt Sykt Produkt består av BodyBag og Cloudless! Gutta kommer fra ett lite sted som heter Drøbak. BodyBag har drevet med rap i noen år nå, mens Cloudless har nettopp starta! Har du lyst til å lage låt med oss, så legg igjen noe i gjesteboka! Alltid hyggelig med Anmeldelser Ta deg gjerne tid til og vise låter til dine venner også! Gjør oss en stor tjeneste: -Bli gjestebruker på www.uhort.no -Legg til "Sykt Produkt" i favoritt artister -Vi blir glade Endret 1. mars 2011 av LilC 1 Lenke til kommentar
LilC Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Sjekk ut meg og BodyBag rappe live ! http://www.youtube.com/watch?v=44PXnvc1WKs 1 Lenke til kommentar
LilC Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Ja kjenner jeg deg? siden du kan navnet mitt Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ja, jeg kjenner deg. Men jeg sier ikke hvem jeg er. Vi går på samme trinn. Lenke til kommentar
LilC Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Hvorfor ikke si hvem du er? send meg mld om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå