Jo Are Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hei Jeg skal innstalere windows 7 på en PC. Problemet er bare at jeg har norsk produkt kode som fulgte med pcen men siden jeg har rotet bort cden med windows har jeg lastet ned den engelske versjonen. Spørsmålet blir da om norsk produkt kode vil funke på en engelsk windows 7 plate? Takker for svar Lenke til kommentar
myhken Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ja produktnøkkelen er både språk uavhengig og bit uavhengig. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 Ja produktnøkkelen er både språk uavhengig og bit uavhengig. Takk Men hvordan vet jeg hvilken bit versjon jeg skal innstalere? Regner med det kommer litt ann på hardwaren til dataen. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Mer enn 3.5 GB med RAM = 64bit ellers 32bit, men det har jo ikke noe å si, nøkkelen fungerer på begge versjoner. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Det viste seg at jeg bare har 64 bit versjonen liggende, og det er bare 3 gb ram på pcen. Vil det ha noe å si om jeg instalerer 64 bits windows 7 på en 3 gb ram pc? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Nei ikke så mye. 64bit Windows bruker litt mer RAM enn 32bit når du har under 3.5 GB med RAM, men det er kanskje et par hundre MB. På den andre side vil 64bits programmer bruke minnet mer effektivt og veie opp for de få MB med "mindre" RAM. Ellers ingen praktiske betydninger. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Da satser jeg på at det går bra, tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå