mbst Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Nå er Command & Conquer: Renegade ferdig!! :smile: Gleder meg..! Grafikken er kanskje ikke helt på topp, men hvis spillet i det hele tatt er i nærheten av Operation Flashpoint når det gjelder følelsen av å være med i en større krig, blir dette allikevel flotte saker! Mod-verktøyet gMax gleder jeg meg også til siden jeg har drevet en del med 3D Studio før.. (har prøvd det i FlightSim 2002) :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 er ikke grafikken på topp ? jeg har beta testet renegade i snart 2 måneder, spillet har bedre grafikk og gameplay enn medal of honour allied assault! ALDRI har jeg blitt så avhengig av et spill før. renegade er det desidert råeste spillet jeg noengang har sett og prøvd, lyden, grafikken, gameplayet! renegade, ja, hva kan jeg si, det finnes ikke et eneste spill hittil som kan måle seg med den solide multiplayeren! grafikken er bedre i single player, we can only look forward to this :smile: ps.med baner som er større enn de vi ser i tribes 2 :smile: dette vil bli gøy :smile: Lenke til kommentar
mbst Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Så grafikken er bra da! :smile: Det var fint å høre fra en som har spilt det. For jeg synes den virket litt fattig på ting som gir litt mer liv -- trær, gress etc. Synes det på sett og vis liknet litt på Interstate 76 (bilspill fra rundt 97, som forresten var veldig tøft!). Med det mener jeg at det stort sett så ut til å være rene, kantete fjell med lite ekstra. Vel, da er det bare å glede seg! :smile: Kom gjerne med flere kommentarer til betaen! Ting du likte, ikke likte, hvordan "C&C-moduset" i multiplayer er osv.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 les topicen min om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå