lanmannen Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg har fått et problem "Windows cannot connect to the Internet using HTTP, HTTPS, or FTP. This is problem caused by firewall settings. Check the firewall settings for the HTTP port (80),HTTPS port(443)and FTP port(21) Noen som har tips som jeg kan prøve ut? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Gir Windows deg feilmeldinga? Har du installert en annen brannmur enn Windows-brannmuren? Malware gir ellers ofte trøbbel med internett, ville kjørt MBAM en gang og sett om det hjalp. Eget forum du også kan spørre i: Antivirusprogrammer og datasikkerhet. Edit: ser at du har posta der allerede. Gjør som norbat sier, og det kommer til å gå bra. Endret 25. februar 2011 av Bl4cKnD Lenke til kommentar
lanmannen Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Ja, men jeg har ikke virus lengre har scannt flere ganger. Eneste problemet "Windows cannot connect to the Internet using HTTP, HTTPS, or FTP. This is problem caused by firewall settings. Check the firewall settings for the HTTP port (80),HTTPS port(443)and FTP port(21) Det hjelper ikke å formatere, når det er nette sin feil da? Lenke til kommentar
lanmannen Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 For det første så er ikke det proxy sine server så skjønner ikke problemet. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Har du prøvd å slå av softwarebrannmuren? /captain obvious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå