ostov Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Lurte på om disse to passer sammen: http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=10...b8f16c74c1e901e http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=13...b8f16c74c1e901e jeg har sent en mail til pcutstyr.no, men har ikke fått noe svar! ostov Lenke til kommentar
LoS Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Nei! De passer ikke sammen, hadde jeg vært deg å hatt så lite å brukt på et hk så hadde jeg gått for Abit IS7-E Det er det billigste hk som støtter pc800 Intel prosessorer. Og ikke er det dårlig ytelse heller. Og koster heller ikke allverden Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Nei!De passer ikke sammen, hadde jeg vært deg å hatt så lite å brukt på et hk så hadde jeg gått for Abit IS7-E Det er det billigste hk som støtter pc800 Intel prosessorer. Og ikke er det dårlig ytelse heller. Og koster heller ikke allverden Ehm, det står temmelig klart i teksten på siden du oppga at hovedkortet ikke støtte 800 fsb... tenker du at det støtter det uformelt...? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Nei!De passer ikke sammen, hadde jeg vært deg å hatt så lite å brukt på et hk så hadde jeg gått for Abit IS7-E Det er det billigste hk som støtter pc800 Intel prosessorer. Og ikke er det dårlig ytelse heller. Og koster heller ikke allverden Ehm, det står temmelig klart i teksten på siden du oppga at hovedkortet ikke støtte 800 fsb... tenker du at det støtter det uformelt...? Da må jeg nesten beklage den feilen der, jeg mente nå att alle I865 og I875 kort støtta 800fsb jeg :oops: En liten flause der, da anbefaler jeg isåfall IS7 (uten -E) eller IC7. Beklager igjen, det var en liten bommert der :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå