Gå til innhold

Kjøpe ølglass, hvor?

Teac

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter noen skikkelige ølglass, altså ikke noe Ikea greier. Kunne godt tenkt meg f. eks originale Guinnes glass.

Noen som vet om en grei side som sender til Norge, og til en OK pris? Har sendt mail til den butikken jeg linka til med tanke på frakt muligheter.

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk du noe svar på om de sendte til Norge?

Dear xXx,

Thank you for your email. Unfortunately we do not ship to Norway. Sorry we could not help you more.

Emma Cockman

Customer Services Supervisor

Barmans Ltd.

Barmans | Drinkstuff

------------------------------------

Barmans Ltd.

Saxon Way

Melbourn, Hertfordshire SG8 6DN

Registered in England no.256 3265

Established 1977

Tel: 0845 3133352

Fax: 01763 262420

------------------------------------

Desverre :( Likte utvalget på den siden. Har virkelig lyst på skikkelig Guniness glass og Carlsberg.

Endret av Teac
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Joda, bra utvalg, men frakten tok knekken på interessen. Fekk 6 glass Carlsberg for 296 + 140 i frakt og da sendes det innad i Norge, så slipper eg momsen som kommer på toppen om man handler fra Sverige.

Kan bestille opp til 24 glass innen for 140 i frakt, men nøyer meg med en testordre først.

Har ikke mottatt glassene enda, men om erfaringen er bra kjøper eg noen Guinness glass også.

Lenke til kommentar

Da er 6stk Carlsberg glass mottatt og er fornøyd. Har selvfølgelig testdrukket og det smakte fortreffelig :)

Er ingenting Harry med logo på ølglasset, men rett drikke i rett glass seff ;) Ser man bort fra norske bryggeri som mer eller mindre bruker samme standard glass, så er det mye fint fra utenlandske. Bestilte Guinness idag og håper på samme suksess.

For meg er hele poenget med å nye alkohol stemningen og det fekk eg litt ekstra av idag, men jukset litt, innrømmer at eg drakk Tuborg fra Carlsberg glass.

Uansett bestilte gjennom finn.no, men fekk denne adressen fra pakkeseddelen

www.facebook.com/pages/Ølglass/157032547820957

Lenke til kommentar

Har selv et Carlsberg glass som jeg fikk med en six-pack i Sverige for en stund tilbake. Ellers så kjøpte jeg et par Weissbier glass med Bayern München logo på til all den gode tyske hveteøllen og et Paulaner weissbier glass til min favorittøl

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...