Teac Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Er på jakt etter noen skikkelige ølglass, altså ikke noe Ikea greier. Kunne godt tenkt meg f. eks originale Guinnes glass. Noen som vet om en grei side som sender til Norge, og til en OK pris? Har sendt mail til den butikken jeg linka til med tanke på frakt muligheter. Endret 25. februar 2011 av Teac Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Det greieste er vel å spørre pent på din lokale pub.. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Fikk du noe svar på om de sendte til Norge? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Fikk du noe svar på om de sendte til Norge? Dear xXx, Thank you for your email. Unfortunately we do not ship to Norway. Sorry we could not help you more. Emma Cockman Customer Services Supervisor Barmans Ltd. Barmans | Drinkstuff ------------------------------------ Barmans Ltd. Saxon Way Melbourn, Hertfordshire SG8 6DN Registered in England no.256 3265 Established 1977 Tel: 0845 3133352 Fax: 01763 262420 ------------------------------------ Desverre Likte utvalget på den siden. Har virkelig lyst på skikkelig Guniness glass og Carlsberg. Endret 2. mars 2011 av Teac Lenke til kommentar
Zash Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Surt! Flytter snart i ny lelighet, og de hadde mye kule glass der Gir du en lyd hvis du finner en tilsvarende side som faktisk sender til Norge? =) Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hva med ebay, f.eks: http://cgi.ebay.com/Guinness-20-oz-Tulip-Shape-Beer-Glass-/370452847500?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5640b5db8c Lenke til kommentar
Nataz Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Desverre Likte utvalget på den siden. Har virkelig lyst på skikkelig Guniness glass og Carlsberg. Er selv på jakt etter dette og fant denne tråden og denne på finn http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=42905851&searchQuery=%F8lglass Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Prøv her: http://www.sejdelshoppen.se/ Lenke til kommentar
Nataz Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Prøv her: http://www.sejdelshoppen.se/ Joda, bra utvalg, men frakten tok knekken på interessen. Fekk 6 glass Carlsberg for 296 + 140 i frakt og da sendes det innad i Norge, så slipper eg momsen som kommer på toppen om man handler fra Sverige. Kan bestille opp til 24 glass innen for 140 i frakt, men nøyer meg med en testordre først. Har ikke mottatt glassene enda, men om erfaringen er bra kjøper eg noen Guinness glass også. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Jeg kjøpte 8 stk. 0,5l glass fra Pilsner Urquell direkte og det kom på ca. 350 kr inkl. frakt. Ingen mva eller gebyrer i tillegg da verdien var rett under 200 NOK for glassene. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Er det bare jeg som syns ølglass med logo på er harry? Selv har jeg disse. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Er kanskje litt harry, men det kommer jo endel an på hva slags merke/logo det er. Men ølet i glasset bør selvsagt matche merket/logoen. Lenke til kommentar
Nataz Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Da er 6stk Carlsberg glass mottatt og er fornøyd. Har selvfølgelig testdrukket og det smakte fortreffelig Er ingenting Harry med logo på ølglasset, men rett drikke i rett glass seff Ser man bort fra norske bryggeri som mer eller mindre bruker samme standard glass, så er det mye fint fra utenlandske. Bestilte Guinness idag og håper på samme suksess. For meg er hele poenget med å nye alkohol stemningen og det fekk eg litt ekstra av idag, men jukset litt, innrømmer at eg drakk Tuborg fra Carlsberg glass. Uansett bestilte gjennom finn.no, men fekk denne adressen fra pakkeseddelen www.facebook.com/pages/Ølglass/157032547820957 Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Har selv et Carlsberg glass som jeg fikk med en six-pack i Sverige for en stund tilbake. Ellers så kjøpte jeg et par Weissbier glass med Bayern München logo på til all den gode tyske hveteøllen og et Paulaner weissbier glass til min favorittøl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå