molna Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 1,62MB faktis :wink: Bilder av SL55 kom ut 4-5 måneder før den ble presentert, og slikt skaper mange usanne rykter Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 ja ja, men det er ikke så falrig, dette er telefoene jeg vil ha UANSETT, den har jo 1.5 mb så det holder jo! vet om telefoner som har bare har 500KB osv... og da er jo 1.5mb enda bedre Men så skal du tenke på at java spill tar en del plass....+ bildene også tar en del plass....syntes det bare er noe tull å lage en telefon med mulighet for kamera å java uten å ha mmc kort... Blir fort forbanna når minnet begynner å ta slutt.... har 128 mb minne på min 3650 Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 haddis: da tar man ganske enkelt backup av spill osv på PC Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Ville valgt T610. Den er "komplett", og mangler nesten ingen tingen... Mer minne hadde allikevel vært å forakte. Bygd i aluminium, og har kamera, som jeg trodde jeg ALDRI skulle bruke, men det er faktisk VELDIG kjekt å ha. Praktisk! Pluss at den er forholdsvis liten. Den er i tillegg ganske billig. SL55 har ikke BT, 7650 og 3650 er svære, og har ikke full MMS, og V200 mangler Java (?), og koster mer. Valget burde være enkelt. :smile: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 haddis: da tar man ganske enkelt backup av spill osv på PC Jeg tar jo å selfølgelig backup av spill programmer osv.....men hva om du har 2 programmer/spill du vil ha på mobilen...men har bare minne til 1 av de....hva gjør du da? derfor mener jeg at en telefonen er ikke helt komplett før den har fått mmc plass.... Fatter du iden? Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Da tar du backup av de andre spillene du ikke bruker og legger inn bare de to. SL55 har plass til ca 20 spill hvis man har max minne ledig (bør uansett slette de logoene, ringetonene osv som man ikke bruker). Men, jeg er selvsagt enig om at det aldri blir 'nok' minne. Har allerede skaffet meg 256MB MMC som er klart til SX1 8) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Da tar du backup av de andre spillene du ikke bruker og legger inn bare de to.SL55 har plass til ca 20 spill hvis man har max minne ledig (bør uansett slette de logoene, ringetonene osv som man ikke bruker). Men, jeg er selvsagt enig om at det aldri blir 'nok' minne. Har allerede skaffet meg 256MB MMC som er klart til SX1 8) Det ser du....kan aldri bli nok minne...begrenset minne er bare noe...tull! Ps:gleder meg til siemens sx1....! :wink: Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Begrenset minne er kanskje tull, men av og til ønsker man å holde prisen nede også :smile: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Begrenset minne er kanskje tull, men av og til ønsker man å holde prisen nede også :smile: Trenger jo ikke å koste allverden....! tror nå at nokia 3650 er billigere en sl55.... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 er SX1 en bra mobil? kommer den i august? hvor mye ca kommer den til å koste? og er den noen som kan gi meg noen bra bilder av den? og fortell litt om den, kansje jeg venter på den istede Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg tror nok dette blir en av de beste mobilene på markede.... Ville tippe at den kom til å koste mellom 4000-6000 kr..... Her en noen bilder:http://www.club-siemens.net/gallery/sx1/ Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 ja ja, jeg lurer på er det none som kan foreslå meg en bedre mobil en SL55 som må kunne sende MMS med lyd, vis dere har andre forslag kom med dem og si hvorfor akkurat den. vis ikke så blir SL55 snart min nye mobil det blir nok ikke sx1 den så ikke ut som min stil. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 SX1 kommer til å koste ca. 4500,- i starten uten abo.. :smile: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 ja ja, jeg lurer på er det none som kan foreslå meg en bedre mobil en SL55 som må kunne sende MMS med lyd,vis dere har andre forslag kom med dem og si hvorfor akkurat den. vis ikke så blir SL55 snart min nye mobil det blir nok ikke sx1 den så ikke ut som min stil. okey...vist du virklig vil ha mobil for pengene så kjøper du enten SE p800, nokia 3650 eller qtek 7070...der har du mye du kan gjøre....det er jo ikke for ingen grunn de kaller disse smarthphone.... Kjøper du en av de såkalte "store" telefonen glemmer du fort at de er store.....! når du ser hvor mye muligheter du har med de... Ta opp film, chatte på,msn surfe med opera....valget er ditt...! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 ja ja, jeg lurer på er det none som kan foreslå meg en bedre mobil en SL55 som må kunne sende MMS med lyd,vis dere har andre forslag kom med dem og si hvorfor akkurat den. vis ikke så blir SL55 snart min nye mobil det blir nok ikke sx1 den så ikke ut som min stil. okey...vist du virklig vil ha mobil for pengene så kjøper du enten SE p800, nokia 3650 eller qtek 7070...der har du mye du kan gjøre....det er jo ikke for ingen grunn de kaller disse smarthphone.... Kjøper du en av de såkalte "store" telefonen glemmer du fort at de er store.....! når du ser hvor mye muligheter du har med de... Ta opp film, chatte på,msn surfe med opera....valget er ditt...! du kan sende mms med lyd, bilde, video, bilder..... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 oki 3650, bare glem den, for den blir for stor, men jeg har også sett litt på den qtek, men hvpr mye koster den? Lenke til kommentar
tuffenuff Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 molna: hvor fikk du kjøpt 256 MB MMC kort? tyskt nettsted lr.no?? Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 www.mobiltec24.de selger 256MB MMC for 80 Euro. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 HA HA kjøpte meg SL55 i dag, og er SUPER fornøyd hittil Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Flott Den blir du garantert fornøyd med, SL55 er en mobil med svært lite problemer og har dessuten alt du trenger :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå