bambam Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg fatter ikke helt dette. Da jeg har koblet opp den andre skjermen og startet maskinen på ny(noe jeg gjorde av meg selv, fikk ikke beskjed av dette i windows eller noe. Ingenting skjedde da jeg plugget i skjermen) og går inn i nView kan jeg velge mellom : Standard (nView disabled) Horizontal Span Clone Vertical Span Det er ikke dette jeg leter etter, jeg vil ha en uavhengig skjerm. Jeg fant en tråd om dette med to "taskbars", en på hver skjerm. Jeg tenkte jeg skulle prøve UltraMon. Da jeg skal stille inn maskinen, finner jeg ut av programmet bare finner en skjerm. Hva må jeg gjøre for og få begge skjermene her? Det er forøvrig bare nView som viser at jeg har to skjermer. Må jeg innstallere noe drivere eller noe slikt? Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
djises Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Høyreklikk på desktop -Properties-Settings, da skal du se begge skjermene og kan velge hvilken du skal ha som nummer 1 og 2. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Høyreklikk på desktop -Properties-Settings, da skal du se begge skjermene og kan velge hvilken du skal ha som nummer 1 og 2. Hvis det bare ligger en der da? Hva må jeg gjøre for og få den andre også opp der? Lenke til kommentar
djises Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hvis du ikke finner den andre skjermen der så vet jeg ikke :oops: Har hatt 4 skjermkort med 2 skjermer uten å ha vært borti det problemet du har nå . Regner med at det finnes noen luringer her som har slitt med det samme :o Lenke til kommentar
bambam Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Hvis du ikke finner den andre skjermen der så vet jeg ikke :oops: Har hatt 4 skjermkort med 2 skjermer uten å ha vært borti det problemet du har nå . Regner med at det finnes noen luringer her som har slitt med det samme :o Det skal bare være og koble til altså? Ikke noe drivere? Jeg bruker nyeste Detonator fra nVida. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Egenskaper for skjerm- Instillinger- Avansert- Geforce(?)***- Skrivebordsværktøy- >Aktiver Desktop Manager & Behandlere flere utdatakilder... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Høyreklikk på desktop -Properties-Settings, da skal du se begge skjermene og kan velge hvilken du skal ha som nummer 1 og 2. Nå har jeg fått opp begge 2(takk til Cerwell), men det er ikke bilde på den andre. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Du har også krysset av for å utvide skrivebord under Egenskaper for skjerm-Instillinger? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Du har også krysset av for å utvide skrivebord underEgenskaper for skjerm-Instillinger? Ja, der krysset jeg av der. Men musa nekter og gå over på den andre skjermen(innstillingene til den skjermen nekter også å virke. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Der har du vert allerede Høyreklikk i et tomt område på skrivebordet, og velg egenskaper. Da er du der. Minner også om #Hardware.no på EFNet Lenke til kommentar
bambam Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Minner også om #Hardware.no på EFNet Hehe, vet. Men det er vanskelig og få svar der. Jeg fikk hele greia til nå faktisk Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Du må fortelle hva problemet var og, da! Lenke til kommentar
bambam Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Du må fortelle hva problemet var og, da! Jojo, men nå er det hvertfall løst Igjen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå