verzezer Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Er det noen som har ipod? Jeg har tenkt til å kjøpe en iPOD 15gb Men.. det virker som at dette docking-systemet ((der man kan laste over, kople til anlegget og lade bare ved å putte den i en slags boks- for å spare alle ledningene )) skal vere veldig lurt men virker helt på trynet. Feks.. man kan ikke kople det til et anlegg uten å dra med seg det docking greiene og for å lade må man ha med den digre boksen til en lader + skal man legge over sanger fra pcen til iPoden må man også ha den docking greia. Feks skal man ha noen sanger fra en venn så går ikke det uten dockingen , er det slik? Hvis ipoden kan lade, laste over sanger fra pcer og kople lett til et anlegg uten den docking greia så hadde det vert supert. Ellers blir det ikkeno "bærbar mp3 spiller" den blir altfor avhengig av docking systemet. OOg hvis det er noen som har ipod funker den bra til risting og urolige bevegelser tenkt til å bruke den til trening? Lenke til kommentar
verzezer Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Ingen som har iPOD? Lenke til kommentar
Cossie Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 du kan koble til anlegget uten dock. Du trenger egentlig ikke dock. Det er bare for å spare den lille tiden det tar å putte ledningen i under ipoden. du kan riste ipoden godt i 25minutter før den begynner å tulle Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Bare for å legge til,har Ipod2 15GB selv, er veldig fornøyd med den! Det eneste er at det blir fort riper i den.. go for it! Lenke til kommentar
verzezer Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Heh det gjør ikkeno serlig om det blir fort ripete .... men tenkte at jeg skulle kjøpe dette: Dock ,Ørepropper med fjernkontroll, usb 2.0 kabel, (bæretaske) , Koss PortaPro Stereo Headphones og selve ipoden (15gig) Dette vil koste NOK 5.845,98 Men lurer på er det noe vits med bæretaske? Lenke til kommentar
verzezer Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 du kan koble til anlegget uten dock. Du trenger egentlig ikke dock. Det er bare for å spare den lille tiden det tar å putte ledningen i under ipoden. du kan riste ipoden godt i 25minutter før den begynner å tulle Hmm.. ok koble til anlegget og spille inn musikk uten dock det kan jeg tenke meg.. men det virker som at dock er nødvendig hvis man skal lade? Lenke til kommentar
Cossie Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 nei du trenger ikke dock for å lade, kun mye lettere å koble alle ledningene inn i dockstasjonen for så å bare ta ipoden nedi docken en å sette i alle ledningene i hver gang du skal lade, koble til anlegget, overføre fra pc Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 bærevesken er fin den, men anbefaler at du får tak i en løsning feks en tråd eller noe..som du binder til beltet, for den kan fort falle av. bruke strapen som fulgte med en samsung som slik Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Heh det gjør ikkeno serlig om det blir fort ripete .... men tenkte at jeg skulle kjøpe dette:Dock ,Ørepropper med fjernkontroll, usb 2.0 kabel, (bæretaske) , Koss PortaPro Stereo Headphones og selve ipoden (15gig) Dette vil koste NOK 5.845,98 Men lurer på er det noe vits med bæretaske? Var ikke det dyrt? du får 15 gb versjonen av ipoden hos apple.no for 3790 med dockingsasjon, fjernkontroll og bæreveske samt gratis porto og koss høretelefonene koster vel ikke mere enn en max 600 kr eller ?? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 kanskje bare 500, hvis man leter litt i Oslo eller på nettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå