wazzza Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Har et lite problem, men vet ikke helt hvor jeg skal spørre, så jeg prøver her. Når jeg prøver å koble til en server kommer det bare opp: "connection to server timed out". Er det noen måte å endre "connection-tiden" altså å settet den opp? Bruker The all seeing eye. mvh Øystein Lenke til kommentar
H3nr!k Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 har du 1.1 patchen? gjelder dette alle servere eller en spesifik? kan hende servern du prøver å koble deg til kjører en annen versjon av medal of honor en det du har. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 Det gjelder på alle serverne jeg prøver. Har ikke patchen, men hvor kan jeg finne den?? Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Her er en link til patchen Lenke til kommentar
notarget Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Last ned siste patchen: ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/M...1v9safedisk.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå