Krankemot Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) skal fjerne malware en bruker har fått på ts-brukeren sin. utdrag fra malwarebytes logg: Registry Data Items Infected: HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\ActiveDesktop\NoChangingWallPaper (PUM.Hijack.DisplayProperties) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken. HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\NoDrives (PUM.Hijack.Drives) -> Bad: (15) Good: (0) -> No action taken. HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\NoRun (PUM.Hijack.Run) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken. HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System\NoDispCPL (PUM.Hijack.DisplayProperties) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken. HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System\NoDispBackgroundPage (PUM.Hijack.DisplayProperties) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken. HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System\NoDispAppearancePage (PUM.Hijack.DisplayProperties) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken. HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System\NoDispScrSavPage (PUM.Hijack.DisplayProperties) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken. HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer\control panel\ConnectionsTab (PUM.Hijack.ConnectionControl) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken. Hvordan kan jeg fikse dette manuelt? Jeg har lastet inn brukerens sitt hive. mvh Snorre. Endret 25. februar 2011 av Snobjorn Lenke til kommentar
mello0110 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Regner med dere har "Mine dokumenter" og selve profilen i separate foldere? i så fall bør du slette profilen til brukeren (pass på at bruker ikke er pålogget) og eventuelt se på å midlertidig enable regedit for brukeren og deretter slette registernøklene under brukers konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå