Zabre777 Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hei, Jeg fant ut at jeg har mulighet for å koble 2 skjermer til PC'en min, men er ikke helt sikker på hva dette kan brukes til. Nå har jeg en Nokia 446Pro (gammel og god), og lurte på om jeg skulle få tak i en til. Hva kan jeg bruke 2 skjermer til? Litt dumt spørsmål altså, men jeg tenker på fordeler i spill, programmer osv. Takk for hjelpen, Henning Lenke til kommentar
obese Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 det stod masse om 2 skjermer i nyeste PCpro... basically kan du spille endel spill på de, men du bør deff ha samme skjerm og helt lcd. det er cool å bruke endel redigeringsprogrammer, type adobe. du kan bruke endel funksjoner der du kjøre framvisning på en egen skjerm osv.. spes på filmredigering. men i bunn og grunn får du dobbelt så stort skjermbilde og det er fett å ha to skjermer på skrivebordet... kjøp to svarte skjermer og et par fete solbriller og ta bilde av deg selv... der har du bruksområde... Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 Takk for svaret obese, 2 svarte skjermer og solbriller ja. Tror du er inne på noe der ! Henning Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Dual screen for meg betyr ikke noen spesiell fordel i spill (spesiellt ikke siden GF4ti4600 kortet mitt døde her om dagen ), men det er veldig praktisk i og med at du har mye mere "desktop" å bruke. For meg så er stort sett fordelene mulighetene til å bruke skjermene til noe forskjellig, som f. eks. surfing + irc, eller winamp og cs, men nerdefaktoren må nok også ta litt av æren for at jeg sitter med det enda (kunne ikke tenke meg å bytte nå egentlig..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå