Gå til innhold

PL: 27.02.2011 - West Ham vs Liverpool - Kamptråd


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd at Smågal og kloffsk ødelegger det ellers gode inntrykket jeg har av Liverpool-fansen på forumet. Jeg får ta det som trolling og se bort ifra dem.

Loved and hated, but never ignored. Tror ikke så veldig mange bryr seg om hva du synest uansett. Ikke særlig pent å høre på en som heier på verdens beste lag for å ha et lag som vinner hele tiden, og et bunnlag i verdens beste liga som tar noen skalper fra en tid til en annen og da får du sanke dine internett credz her. Men hey, dette har jo Goldwing konfontrert deg med før så vi trenger ikke ta den igjen :).

Goldwing sa jo at han var litt brå med uttalelsene sine den gang. Uansett så er vi begge i love-modus med Hitz nå, så det har ikke noe å si.

 

Har likt Barcelona siden jeg spilte med dem på Ultimate Soccer Manager 1998, og har fulgt dem med både oppturer og nedturer. At noen uvitende tror at jeg har fått Barca-fever de siste årene får jeg bare leve med, når en stor andel av supporterskaren til Barcelona faktisk har blitt supportere på den måten. Jeg vet med meg selv at dette ikke er tilfelle med meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Blir for mye halvhjerta fra Liverpool, starter alt for sent med å se alvoret i kampen.

Og når innleggene fra Kuyt er såpass dårlige blir det vanskelig.

Dødballene har ikke helt satt bra denne sesongen heller, Gerrard har slit siste to sesongene med akkurat dette.

 

Og hva skjer med å la Suarez ta cornerne? Vil ha den mannen i felte jeg. Fuckings Lucas tok jo en corner også, WTF??

Lenke til kommentar

Smågal har alltid forbløffet oss med sine nøyaktige fotballkunnskaper.

Cheapshot? og det kommer fra karen som forsvarer en pris på 10-15 for Adam. Whutevah man.

 

Når du sier at vi kommer til å knulle dette hobbylaget med 3 eller 4, og synes det er søtt når Maefteda tror de vinner 2-1 så reagerer du på at jeg kommer med en sarkastisk kommentar rettet din veg? Dog kanskje du tenkte at det jeg sa umulig kunne være sarkastisk ment, når det faktisk ikke virker som det er så langt ifra sannheten. Noe din setning nr to poengterer ganske greit.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Dog kanskje du tenkte at det jeg sa umulig kunne være sarkastisk ment, når det faktisk ikke virker som det er så langt ifra sannheten. Noe din setning nr to poengterer ganske greit.

Haha. Har et par ganger lurt på hva du har vært høy på når du har prata om Adam, men vær så god, vær naiv nok til å tro at Adam er verdt det.

 

e: Du kan jo forresten lese det første innlegget mitt her i tråden som jeg faktisk skrev i edru tilstand. Det at vi skulle knulle WH skrev jeg for å "kontre" Maefteda sin optimisme, litt på faen og fortsatt i bakrus. Det andre skrev jeg i 4-5 tiden drita full. Kan ikke ta ansvar for slike innlegg :).

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Haha. Har et par ganger lurt på hva du har vært høy på når du har prata om Adam, men vær så god, vær naiv nok til å tro at Adam er verdt det.

 

e: Du kan jo forresten lese det første innlegget mitt her i tråden som jeg faktisk skrev i edru tilstand. Det at vi skulle knulle WH skrev jeg for å "kontre" Maefteda sin optimisme, litt på faen og fortsatt i bakrus. Det andre skrev jeg i 4-5 tiden drita full. Kan ikke ta ansvar for slike innlegg :).

 

At han er verdt rundt £10M i dagens marked er jeg overbevist om. I alle fall for dagens Liverpool-lag er han det. Ble totalt utspilt av WH sin midtbane i dag og burde hentet han i Januar. Er ikke mye pasningskvalitet i midtbanen vår for tiden.

 

Ahh okay. Noen ganger vanskelig å se om du er full eller ikke når du skriver her. Men da beklager jeg for at jeg reagerte når du bare skulle kontre Maefteda sin positive innstilling på kampen.

Lenke til kommentar

Måtte dra avgårde direkte etter kamp i dag, så ble ikke noe innlegg før nå. Ræva kamp av oss, mangel på aggresivitet og kjemping. I tillegg til at vi er upresise som faen. Nok en tapt kamp som vi i utgangspunktet absolutt skal klare å ta med oss 3p fra. Gerrard var helt håpløst klønete på midten i dag, og Skrtel fortsetter som en katastrofe bakover. I tillegg ble det en veldig dårlig debut for Wilson, synd, men håper og tror han reiser seg og kommer tilbake. Hele laget må ta skyld i tapet i dag. Kelly er imo. positiv helt til han må av med skade. Suarez er også frisk, men ellers er det mørkt. Savner også Agger som jeg var inne på både før kamp og etter Sparta.

 

West Ham vinner fullt fortjent, men, ja men (@Maefteda)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen supportere av andre lag her på forumet jeg unner suksess, så må det være Maefteda. Må være utrolig tøft å følge laget sitt når de ligger så langt nede, men han er like optimistisk hver eneste gang. Håper WH blir værende i PL nettopp pga. han. Ellers er det like herlig å se at Liverpool har tapt, og det blir enda bedre når man ser at tapet kommer mot det som før kampen var ligaens dårligste hjemmelag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...