Gå til innhold

PL: 27.02.2011 - West Ham vs Liverpool - Kamptråd


Maefteda

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpool prøver, men får det ikke helt til. Alt for mye kluss, og gud bedre hvor lei jeg er av Kuyt og Skrtel.

 

Fortjent tap. Elendg avsluttning på februar for Liverpool, får satse på at mars blir ekstremt bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For ikke å snakke om de håpløse innleggene til bla Kuyt. Hvorfor ikke skyte lave harde innlegg i stedet for løse lefser som ender i hanskene på keeper eller utkast på andre siden? Sjansen for en deflection er jo mye større enn at noen klarer å score på huet med de innleggene der.

 

Kelly derimot, der har du en kar som kan å slå innlegg.

 

Edit: Tror den må ha vært ute i det han sparka ballen Hewitt. Eneste forklaringa, ingen er SÅ blinde.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAA!. Foren en fantastisk kamp! Beste prestjasonen vår denne sesongen, hands down! Førte kvarteret i andre omgang er de beste minuttene jeg har sett uten scoring, hadde Liverpool i knestående med 10 mann i boksen flere ganger!

 

Johnson er jo dømt til å score mot oss, og Suarez, som virkelig tok seg opp i andre omgang, er vanskelig å stoppe. Faen så nærvøs jeg var etter den scoringen, hadde ikke taklet enda en floppledelse.

 

Overtid, CFC, Carlton Fucking Cole er i beast mode. Squirtle hardmann? Hahaha! Deilig å ha en så herlig spiller som joker på benken, fantastisk fyr, og på sine bedre dager en kjempebra fotballspiller.

 

Parker, Hitz, Noble >>>>>>>>>>>>>> Gerrard, Meireles, Lucas

 

Var ikke tvil en gang idag, herlig ligadebut og første 90 minutter av Hitz, Parker med kjempemål og BB performance ellers, og Mark Noble i full fyr som vanlig. Herlig å se på. Kødder ikke når jeg sier at det er en av de bedre midtbanene i Premier League.

 

Synd med Kelly og Meireles. To spillere jeg har sansen for.

 

Smånerd sine spede forsøk på å provosere, blir bare latterlige. Fant en video som beskriver innleggene hans:

 

http://www.youtube.com/watch?v=rTjw_LK5b4I&feature=related

Fikk inn en dive idag også. Fantastisk fyr... (Skal vel ikke si så mye etter fallene til Demba Ba idag kanskje...)

 

Samme kan sies om bortesupporterene. Your support is utter shit! Håpløse chants med USA USA USA til Green. Redningen hans på skuddet til Suarez pisser på den røde fansen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Nesten søtt å se hvor optimistisk Maefteda prøver å være. Har gutta en middels dag på jobben så knuller vi dette hobbylaget 3/4-0.

 

Smågal har alltid forbløffet oss med sine nøyaktige fotballkunnskaper.

 

 

Veldig fortjent og ikke så spesielt overraskende. Vi svikter som vanlig i kamper hvor vi er favoritter, og nå får vi også se at vi skulle hentet Adam i Januar. Midtbanen vår ble totalt utspilt i førsteomgang. Lucas fortsatte å lage unødvendige frispark, mens Gerrard og Meireles ble løpt i hjel. Kuyt, Wilson og Skrtel er et kaptittel for seg selv. Førstnevnte var elendig i dag, og den eneste som faktisk viser klasse utpå der i dag av de hvite er Suarez. To gode avslutninger og en assist. Blir spennende å se hva han og kanskje Carroll kan få til mot United om en uke. 4. plassen er utenfor rekkevidde, og det beste vi kan håpe på nå er at vi holder på 6.plassen, så får vi ser hva som skjer videre. Kan jo håpe på en sammenbrudd av dimensjoner hos både Spurs og Chelsea.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synd at Smågal og kloffsk ødelegger det ellers gode inntrykket jeg har av Liverpool-fansen på forumet. Jeg får ta det som trolling og se bort ifra dem.

 

Hadde ikke hovert såpass mye om det var Barcelona som slo Liverpool. Barcelona står for fotballen jeg står for, og jeg liker talentutviklingen deres, derfor håper jeg de gjør det bra også. West Ham kunne stilt med Ashley Cole over hele planet, og jeg hadde likevel heiet på dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synd at Smågal og kloffsk ødelegger det ellers gode inntrykket jeg har av Liverpool-fansen på forumet. Jeg får ta det som trolling og se bort ifra dem.

Loved and hated, but never ignored. Tror ikke så veldig mange bryr seg om hva du synest uansett. Ikke særlig pent å høre på en som heier på verdens beste lag for å ha et lag som vinner hele tiden, og et bunnlag i verdens beste liga som tar noen skalper fra en tid til en annen og da får du sanke dine internett credz her. Men hey, dette har jo Goldwing konfontrert deg med før så vi trenger ikke ta den igjen :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...