Smågal Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 zzZZzz, jinxing er såååå 2010. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 Bra kamptråd! Blir en spennende kamp for oss, gleder meg til å se Suarez i en full kamp(fikk ikke med meg forrige.. ) Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Flott kamptråd ja , + for det Blir spennende kamp , håper å få se Gerrard back , og ett Suarez mål hadde gjort susen Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Gleder meg veldig til kamp! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Ser dårlig ut for Gerrard da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Har hørt flere ulike rykter angeådne Gerrard. Noen sier han blir klar, andre ikke. Vi får bare vente og se. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Håper virkelig både Agger og Gerrard blir klare. Begge er utrolig viktige for oss sånn stallen er atm. Meldes om at Carroll ikke er i troppen hvertfall (ikke uventet), men regner med vi får se han mot United/i EL. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Lenge siden jeg har sett så frem til en kamp som i morgen. Har så jævlig lyst å se Suarez herje litt, og at vi holder nullen på bortebane. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Tror faktisk vi vinner. Tipper Suarez putter en par. West Ham er ikke akkurat top notch i år, og etter kampen vi hadde tidligere mot de, så tror jeg det blir en lett match. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 West Ham er vel desidert det dårligste hjemmelaget i år? Lover greit det. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Vi har likevel slått Tottenham og Man Utd hjemme i år. Suarez er en spiller jeg frykter stort. Effektive og smarte spisser som han er det verste West Ham forsvaret kan møte. Vi kommer garantert til å slippe inn, men håper vi kan score et par også. Kan nesten ikke vente til match nå, selv om det høyst sannsynlig blir nok en skuffelse. Med tap er vi 2 poeng bak Wigan som ligger nest sist. Huff. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Vi har likevel slått Tottenham og Man Utd hjemme i år. Ja, stort å slå Bebe, Obertan, Evans, Gibson og co. Samme laget som rev og slet seg til en ettmålsseier mot et forbanna non-league lag. WH har ikke sjans i havet. Har til og med satt inn to Pool-spillere på FPL-laget, noe som viser hvor lett dette blir for gjestene. 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Ja, det er ikke verst å slå Smalling, O'Shea, Anderson, Giggs, Fletcher, Chicharito og en halvtime med(baklengs etter 1 minutt) Rafael. Spesielt når man stiller med Boa Morte, Kovac, Spector, Faubert og Barrera selv. Har ikke så veldig stor tro på seier, men det er ikke avgjort før kampen er spilt. Var ikke mange som trodde Wolves kunne slå Man Utd heller. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Vi har likevel slått Tottenham og Man Utd hjemme i år. Suarez er en spiller jeg frykter stort. Effektive og smarte spisser som han er det verste West Ham forsvaret kan møte. Vi kommer garantert til å slippe inn, men håper vi kan score et par også. Kan nesten ikke vente til match nå, selv om det høyst sannsynlig blir nok en skuffelse. Med tap er vi 2 poeng bak Wigan som ligger nest sist. Huff. Nettopp det jeg er redd for. Typisk oss å snuble i bortekamper mot lag det forventes at vi skal slå. West Ham må gjerne ta full pott resten av kampene i år og jeg håper dere holder dere i PL, men helst ikke start poengsankingen før neste helg. Godt å lese. Om Gerrard ikke spiller så er Suarez og Meireles desidert de mest spennende spillerne vi har utpå der i morgen (antar at de starter). Av det jeg har sett av Luis tror jeg han blir en veldig god signering. Med litt marginer på sin side kunne han ha hatt to mot Wigan også. Jeg får faktisk ikke sove, og er tydeligvis like forberedt på skuffelse som det du er. Må bare huske på at alt kan skje. Ikke glem at Fulham så fucked ut for et par sesonger siden, og så kjempet de seg fornyet PL-kontrakt i siste serierunde. Endret 27. februar 2011 av Jefe Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Haha west ham beste spilleren de har er vel boa morte. sier sitt, 0-5 til liverpool Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Går rykter på at Scott Parker har fått en skade i skulderen og er ute i 1 måned... Great. Enda en gang ute mot Liverpool, ffs. Viktig at Hitz er tilbake hvertfall, så har vi en god erstatter. Selv om jeg gjerne skulle sett en trio med Hitz, Noble og Parker, som overkjørte CL-laget Panathinaikos i pre-season. "@Moose_talkSPORT Ian Abrahams BREAKING NEWS - I'm hearing some really, really bad injury news. Scott Parker has injured his shoulder and could be out for a month" Fortsatt bare rykter da, så jeg lever enda i håpet. Endret 27. februar 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Matchday! Gleder meg ekstra mye i dag, føles ut som en evighet siden siste PL-kamp. God avspark er relativt tidlig og det er VM først Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Håper Pool finner frem underholdningsknappen i dag og herjer vilt! Lenge siden sist nå. Det har vært mange solide kamper, men lite futt i det siste. Hvis Kelly ikke blir klar ser jeg for meg at det blir Carra på høyreback, Kyrre og Skrtl i midta (om Agger ikke er kampklar, da) og Johnson på venstre (Evt Agger om han kan spille). På midten blir det vel Lucas, Poulsen og Meireles om Gerrard ikke starter. Spearing og Shelvey er wildcards. På topp ser jeg for meg Kuyt, Suarez og Cole eller Maxi, med Ngog på benken. Nå får jeg gå og se litt på VM mens jeg gleder meg til kamp! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Håper Pool finner frem underholdningsknappen Du tror på julenissen? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 27. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2011 Nja, Cole, Suarez og Meireles er så definitivt kapable til å underholde. Er Gerrard med og i humør kan det så absolutt bli moro.. men jeg har jo ikke så innmari store forventinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå