Gå til innhold

PL: 27.02.2011 - West Ham vs Liverpool - Kamptråd


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har likevel slått Tottenham og Man Utd hjemme i år.

 

Suarez er en spiller jeg frykter stort. Effektive og smarte spisser som han er det verste West Ham forsvaret kan møte. Vi kommer garantert til å slippe inn, men håper vi kan score et par også.

 

Kan nesten ikke vente til match nå, selv om det høyst sannsynlig blir nok en skuffelse. Med tap er vi 2 poeng bak Wigan som ligger nest sist. Huff.

Lenke til kommentar

Vi har likevel slått Tottenham og Man Utd hjemme i år.

Ja, stort å slå Bebe, Obertan, Evans, Gibson og co. Samme laget som rev og slet seg til en ettmålsseier mot et forbanna non-league lag.

 

WH har ikke sjans i havet. Har til og med satt inn to Pool-spillere på FPL-laget, noe som viser hvor lett dette blir for gjestene. :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, det er ikke verst å slå Smalling, O'Shea, Anderson, Giggs, Fletcher, Chicharito og en halvtime med(baklengs etter 1 minutt) Rafael. Spesielt når man stiller med Boa Morte, Kovac, Spector, Faubert og Barrera selv.

 

Har ikke så veldig stor tro på seier, men det er ikke avgjort før kampen er spilt. Var ikke mange som trodde Wolves kunne slå Man Utd heller.

Lenke til kommentar

Vi har likevel slått Tottenham og Man Utd hjemme i år.

 

Suarez er en spiller jeg frykter stort. Effektive og smarte spisser som han er det verste West Ham forsvaret kan møte. Vi kommer garantert til å slippe inn, men håper vi kan score et par også.

 

Kan nesten ikke vente til match nå, selv om det høyst sannsynlig blir nok en skuffelse. Med tap er vi 2 poeng bak Wigan som ligger nest sist. Huff.

 

Nettopp det jeg er redd for. Typisk oss å snuble i bortekamper mot lag det forventes at vi skal slå. West Ham må gjerne ta full pott resten av kampene i år og jeg håper dere holder dere i PL, men helst ikke start poengsankingen før neste helg.

 

Godt å lese. Om Gerrard ikke spiller så er Suarez og Meireles desidert de mest spennende spillerne vi har utpå der i morgen (antar at de starter). Av det jeg har sett av Luis tror jeg han blir en veldig god signering. Med litt marginer på sin side kunne han ha hatt to mot Wigan også.

 

Jeg får faktisk ikke sove, og er tydeligvis like forberedt på skuffelse som det du er. Må bare huske på at alt kan skje. Ikke glem at Fulham så fucked ut for et par sesonger siden, og så kjempet de seg fornyet PL-kontrakt i siste serierunde.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Går rykter på at Scott Parker har fått en skade i skulderen og er ute i 1 måned... Great. Enda en gang ute mot Liverpool, ffs.

 

Viktig at Hitz er tilbake hvertfall, så har vi en god erstatter. Selv om jeg gjerne skulle sett en trio med Hitz, Noble og Parker, som overkjørte CL-laget Panathinaikos i pre-season.

 

"@Moose_talkSPORT Ian Abrahams

BREAKING NEWS - I'm hearing some really, really bad injury news. Scott Parker has injured his shoulder and could be out for a month"

 

Fortsatt bare rykter da, så jeg lever enda i håpet.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Håper Pool finner frem underholdningsknappen i dag og herjer vilt! Lenge siden sist nå. Det har vært mange solide kamper, men lite futt i det siste.

 

Hvis Kelly ikke blir klar ser jeg for meg at det blir Carra på høyreback, Kyrre og Skrtl i midta (om Agger ikke er kampklar, da) og Johnson på venstre (Evt Agger om han kan spille).

 

På midten blir det vel Lucas, Poulsen og Meireles om Gerrard ikke starter. Spearing og Shelvey er wildcards.

 

På topp ser jeg for meg Kuyt, Suarez og Cole eller Maxi, med Ngog på benken.

 

Nå får jeg gå og se litt på VM mens jeg gleder meg til kamp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...