Gå til innhold

PL: 27.02.2011 - West Ham vs Liverpool - Kamptråd


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var lei av å "jinxe" med dårlig resultat til West Ham. Utfallet av kampen kommer helt ann på hvilket West Ham som møter opp. Gjør vi som på Anfield, kommer vi til å bli slaktet enda værre enn sist. Bortsett fra Newcastle på St. James' var det vår verste kamp(hvertfall førsteomgangen) i årets sesong.

 

Kelly, Johnson og Gerrard er alle usikre, der kan også mye forandre kampen. Johnson pleier alltid å heve nivået mot gamleklubben, og jeg trenger ikke å minne noen på FA Cup finalen i 2006.

Endret av Maefteda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv om jeg tror det blir en typisk uavgjortkamp for vår del så gleder jeg med veldig til kamp. Etter 2 stolpetreff mot Wigan tror Suarez setter en i nettet mot West Ham, og jeg håper inderlig at Stevie blir klar. Skal jo aldri ser bort i fra at Raul ikke scorer, da han er on fire i PL for tiden.

 

Er det helt utelukket at Andy ikke blir klar? Kenny sa at kanskje kunne bli klar til å få seg en plass på benken mot Sparta, men den kampen kom for tidlig for ham. Kanskje West Ham ikke blir det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpool skal slå west ham, no offence intended. Noe jeg tror de gjør.

King Kenny vs King Koopa= Lett match.

 

Kenny-Dalglish-006.jpg

 

bowser.png

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Kenny tok vel Carroll med for å få Carroll inn i miljøet blant lagkameratene, mener å ha lest det på .no ellers er det jeg som har drømt.

 

Var hjemmekampen jeg siktet til. Bortekampen er glemt av flere grunner.

 

 

En kamptråd er ikke den samme uten en Latias jinx.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...