superman Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Har snart bursdag og og da er det jo tid for å sette et PS2 spill på ønskelisten, men har ikke peiling på hvilket. Har dere noen anbefalinger? PS: liker ikke stategispill Lenke til kommentar
cell Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 hva liker du da ? liker du rally ? Da vill jeg anbefale colin mcrae rally 3 liker du action ? Da anbefaler eg time splitters 2 Lenke til kommentar
superman Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Colin McRae 3 og Vice City er vel bare de to nye spillene jeg har. Liker egenlig best bilspill, men trenger jo seff ikke være det. Lenke til kommentar
cell Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 går utifra at du har metal gear ? viss ikke, løp og kjøp !!! Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Bilspill du sa? PS2 er jo kongen på det markedet. Kjøp deg Gran Turismo 3 ffs. Dt får du for eit par hundrelapper siden det er blitt eit platinum spill. Metal Gear ja, det vil du ikke angre på. Men kjøp deg 2`eren før du spiller substans. Burnout 2 som også er eit jevli kult bilspill. visst du liker fotball spill så MÅ du ha Pro evolution soccer 2, fifa kan suge seg lenge. Det er så mye bra. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 -MGS 3 Når det kommer... -MGS 2 : SOL og Substance (som de andre sa) -The getaway, hvis du håndtrer en del dumme buggs som nesten har fått meg til å knuse kontrollen og kaste maskina i veggen... -SOCOM: US navy seals -Baldurs Gate : DA ser fett ut, og er ganske billig 2-300 kr. -Devil may cry (I & eller II) - Seff GTA serien :wink: Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Burnout 2 Et jæ******* kult bilspill!!!!!!! Metal Gear solid: Sons of liberty er selvfølgelig en selvsagt del! Jeg har ikke prøvd Substance men jeg tør å påstå at det er like bra som S.O.L. eller bedre! Hvis det er noen som har Substance tar jeg gjerne imot epost om hvordan spillet er i forhold til S.O.L. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 - Vice City er veldig morsomt hvis du ikke har GTA3. - Jak and Daxter er et kjempeherlig spill. - FIFA 2003 - Se Gamer.no's anmeldelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå