Gå til innhold

Kjøp av umerket tastatur? modde selv?

Anbefalte innlegg

Hvor får man kjøpt tastatur der tastene er umerkede? Det vil si at det ikke står hva de er til? Som de fleste andre her bruker jeg aldri å se på tastene på tastaturet man vet jo hvor alle er når man skriver, så går det ikke an å få umerkede taster et sted? Da slipper man også den stygge Windows logo'en på tastene :wink:

Hadde vært moro med et sølvfarget tastatur med sorte umerkede taster, men hvor? må vel modde selv?

Å spraylakkere over tastene hjelper ikke noe særlig, fordi de skriftene er stemplet.

Hvor får man kjøpt disse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi når du spraylakkerer så går det fortsatt an å se hva som står på tastene bare det er nok lys, fordi på fabrikkene stempler de fast det som skal stå på tastene.

Men det må da være noen steder de selger umerkede tastatur?

Lenke til kommentar
Hvis du grunner alt sammen først, burde det vel gå perfekt!

Vil gjerne se resultatet! :yes:

Ja, da går det kanskje? Men jeg ville hatt en sølvfarget tastatur med svarte knapper som er umerkede, det hadde vært tøft! 8)

Men er ikke så mange som selger sølvfargede tastatur, har sett et sølvfarget Compaq tastatur sammen med Compaq PC, men selges disse separat?

Sikkert også en del folk som vil bli kvitt Windows logo'en på tastaturet som f.eks. bruker Linux eller BSD :wink:

Lenke til kommentar

Et umerket tastatur er noe jeg har vært ute etter lenge, uten å ha funnet noe. Ikke det at jeg bryr meg om utseende på taster, windowslogoer eller andre ting, men jeg skriver fortere på et tastatur når det ikke går ann å se hva det står på tastene. Ikke det at jeg føler at jeg ser noe særlig ned selv om jeg har mulighet til det, men det hjalp faktisk å bytte om plassen på alle tastene. Og så slipper jeg masing om at andre skal bruke pcen min når de er på besøk! Skulle vært mulig å kjøpe umerka tastaturer, hadde vært veldig praktisk.

Lenke til kommentar
Et umerket tastatur er noe jeg har vært ute etter lenge, uten å ha funnet noe. Ikke det at jeg bryr meg om utseende på taster, windowslogoer eller andre ting, men jeg skriver fortere på et tastatur når det ikke går ann å se hva det står på tastene. Ikke det at jeg føler at jeg ser noe særlig ned selv om jeg har mulighet til det, men det hjalp faktisk å bytte om plassen på alle tastene. Og så slipper jeg masing om at andre skal bruke pcen min når de er på besøk! Skulle vært mulig å kjøpe umerka tastaturer, hadde vært veldig praktisk.

Så det er flere som tenker slik! Tenkte jeg var det eneste.

Kunne godt tenkt meg et tastatur som hadde sett ca. slik ut, bare med umerkede taster:

http://www.chieftec.com/product_image/2003...4903O_MK_SL.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...