MartyRot Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Heisann! Jeg holder på å oppdaterer en nettside for ett radioprogram jeg og fire andre driver på med. Vi har frem til nå brukt ustream som streaming av radioprogrammet på nettsiden, men nå ønsker vi å bruke en litt enklere metode. Radiokanalen vi sender på har en egen nettradio, og den ønsker vi å legge inn på nettsiden vår. Jeg har prøvd windows media player, og det fungerer kjempe bra, på windows... Men på Macen fungerer det ikke. Windows media player kommer ikke frem på Mac. QuickTime får ikke til å streame m3u filen skikkelig, og jeg har ikke greid å funnet noen andre gratis-program. 1. Er det mulig å få Windows media player til å streame m3u fila på Mac? 2. Eller finnes det andre muligheter for å få dette til å fungere også på mac? siden er forøvrig http://www.diggresjon.no/liveradio.php Endret 5. mars 2011 av MartyRot Lenke til kommentar
MartyRot Skrevet 24. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2011 Noen som kan hjelpe meg her? Finnes det en måte å gjøre dette i flash? thevoice.no har en flash nett-radio som fungerer både på PC og Mac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå