Thitorkin Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Hvorfor er kristne mer korrekt enn jødene? Hvorfor er hinduister mer korrekt enn buddhister? Hvorfor er Islam mer korrekt enn kristendommen? Hvorfor har jødene rett og ikke alle de andre religionene? Mulig at eg ikke kan vere aktiv på denne topic kommende uke, ferie. Bare hviss noen lurer... Endret 25. februar 2011 av Gabbe Lenke til kommentar
phydeaux Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Hvorfor er kristne mer korrekt enn jødene? Hvorfor er hinduister mer korrekt enn buddhister? Hvorfor er Islam mer korrekt enn kristendommen? Hvorfor har jødene rett og ikke alle de andre religionene? Mulig at eg ikke kan vere aktiv på denne topic kommende uke, ferie. Bare hviss noen lurer... George Carlin's "who's got the bigger dick theory." Jeg har forøvrig stilt spørsmålet i en annen tråd. Svarene munner som oftest ut i en eller annen variant av "fordi min religion virker mest logisk." Sted for oppvekst synes ikke å spille noen stor rolle. Vannet preller av gåsa. You fucking religious people.... Endret 25. februar 2011 av phydeaux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå