Gå til innhold

Et ukjent program som prøver å få adgang på Internet

RauRau

Anbefalte innlegg

Jeg lurer om det er noen som har hatt lignende problemer. Det høres ut som spyware men finner ikke noe med Adaware og heller ikke ved virus skanning. Programmet prøver seg hvergang jer restarter PCen. Den bytter og navn fra gang til gang. (rus1.exe, idq1.exe, osv.) når jeg søker etter disse filene finner jeg ikke de på disken. Hva kan dette være??

Roger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv andre spyware programmer som f. eks SpyBot: Search and Destroy. Hvis ikke det hjelper så kan du prøve å gp igjennom HDD. Fjern alt i alle temp-mapper og fjern alt i alle mapper du ikke vet hva er. Kanskje du er heldiug, uansett får du en veldig god diskopprydding :)

Lenke til kommentar

Når du er inne på saken.... Hvordan ville du med en brannmur/ids/port overvåkings ting tang kunne spore opp denne trafikken for så å finne ut hvilket program som er synderen? Eg har selv prøvt nesten alt som er på markedet for å finne ut av slikt selv, men syns det er tåpeligt å lese brannmrlogger 2t hver dag for å finne frem til slikt...

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg oppdaget dette er Zonealarm som varsler hver gang om et noe som vil yt på nettet. Og som sagt hver gang med et nytt navn ???1.exe

installerte AVG idag oppdatert database No virus was found.

Jeg får bare trykke på nei i ZA intil videre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...