Epsilon- Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg har warcraft 3 inne på maskina og har nettopp fått TFT men igår så reinstallerte jeg XP og da er jo ikke war3 "innstallert" lenger, (ifølge registeret) så da går det ikke å innstallere TFT. Finnes det noen .reg fil som gjør at warcraft3 er innstallert sånn at jeg kan innstallere TFT? Nei jeg har ikke war3 cden. Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 eneste jeg vet om er at du må innstalere WC3 på nytt for at .reg fila skal dukke opp i registeret Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Kanskje du skulle vurdere å kjøpe spillene heretter? :wink: Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 hvor er så cdn? må si at war3 er et spill som er så bra at det kjøper du dessuten koster det bar 199kr nå på narvesen Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 hvor er så cdn?må si at war3 er et spill som er så bra at det kjøper du dessuten koster det bar 199kr nå på narvesen det har jeg gjort! Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg kjøpte både WC3 og TFT på CDON.com. Wc3 koster 119 der... TFT koster 249. Da pakken kom i posten så var bare TFT der, lamt!! Så nå sitter jeg med TFT som jeg ikke kan spille Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Så nå sitter jeg med TFT som jeg ikke kan spille Jeg har løsningen! Du sender det til meg! Så kan ihvertfall noen dra nytte av det! :wink: nei, seriøst... har du kontaktet dem? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg kjøpte både WC3 og TFT på CDON.com.Wc3 koster 119 der... TFT koster 249. Da pakken kom i posten så var bare TFT der, lamt!! Så nå sitter jeg med TFT som jeg ikke kan spille trasig. var warcraft III utsolgt? Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 Ja jeg har kontaktet de og da sa de at warcraft3 ble sendt dagen etter, skulle ikke det ha komt til nå da? Ja det er veldig kjipt å se TFT ligge der til ingen nytte menmen jeg får vel smøre meg med tålmodighet og håpe wc3 ligger i postkassen snart, btw så skal jeg til kreta om 5 dager så da får jeg andre ting å tenke på en spilling 8) 8) PARTY!!!! 8) 8) Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 skaf deg w3 på en butikk Det ruler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå