abene Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Flere brukere har problemer med Windows SP1 i dualboot med Linux. Les mer Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hvem bruker Windows XP SP1 nå for tiden? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 MegaProTip: Installer Linux på egen disk. MEGAMEGAULTRAPROOVER9000TIP: Når man installerer et OS. Koble fra alle andre harddisker enn den du skal installere på. Men det gjorde en hake hos meg når jeg installerte Ubuntu 10.10 Swap patisjonen ble ikke oppdaget av Ubuntu. Grunnet endret navn. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hvem bruker Windows XP SP1 nå for tiden? Ganske få vil jeg tro. Denne artikellen handlet om w7 sp1 1 Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hvem bruker Windows XP SP1 nå for tiden? Den var god xD Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Fra artikkelen: Flere brukere har problemer med Windows SP1 i dualboot med Linux. Følger man tipsene i Dualboot-guiden ved reinstallasjon av Win7 så bør det vel gå bra? Endret 25. februar 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Funker fint her, iallfall. Begge OS på samme disker, selvfølgelig. Det er bare tull at det skal være noe enklere med separate disker for hvert OS. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Trodde jeg leste Windows XP SP1, jeg. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Aha! Det var altså derfor at jeg slet så fælt Ga opp sp1 til slutt. Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Windows SP1 .. Kunne kanskje vært noe misvisende. Må vell være bedre å skrive hvilken versjon det gjaldt i "tittel"? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hvem andre enn bedrifter bruker xp idag uanset... : ] 1 Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Unnskyld meg, men hva er dette for en slags artikkel? Problemet er vel ikke så stort at det fortjener spalteplass(jeg er linux bruker selv, og vi finner vanligvis ut av slike problemer). Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Og ingen linker til en GRUB2 fix cd? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 jepp, dualbooter linux og windows uten problemer Bare instaler windows først. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Har jeg missforstått artikkel helt? Blir litt forvirret etter disse innleggene Jeg fikk inntrykk av at dette er noe som skaper problemer for selve installasjonen av SP1 på W7 om Linux er installert. Altså at installasjonen av SP1 stopper. Ikke at dette har noe med boot-loader, eller at man ikke kommer inn på operativsystemene. Kan jo være greit å fortelle quick-fix på slike småproblemer som kan være aktuelle for mange. Hadde det ikke vært for at jeg trenger W7 for øyeblikket, hadde jeg ikke nølt med å fjerne operativsystemet helt om det hadde oppstått konflikter mellom operativsystemene. Lenke til kommentar
moft Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 ja, lock-in giganten fornekter seg ikke. den beste, langsiktige løsningen er å slette bloatware-oS'et fra microsoft. Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) ja, lock-in giganten fornekter seg ikke. den beste, langsiktige løsningen er å slette bloatware-oS'et fra microsoft. Alltid morsomt å høre linux-folk omtale Windows som bloatware. Sist jeg installerte Ubuntu fulgte det nærmest med et hav av unyttig programvare jeg aldri vil få bruk for. Endret 12. mars 2011 av indeksregulert Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 ja, lock-in giganten fornekter seg ikke. den beste, langsiktige løsningen er å slette bloatware-oS'et fra microsoft. Alltid morsomt å høre linux-folk omtale Windows som bloatware. Sist jeg installerte Ubuntu fulgte det nærmest med et hav av unyttig programvare jeg aldri vil få bruk for. Nå er det vel ikke sikkert at moft bruker Ubuntu da. Om personon bruker f.eks Arch så blir vel både Ubuntu og Windows nokså bloat. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 ja, lock-in giganten fornekter seg ikke. den beste, langsiktige løsningen er å slette bloatware-oS'et fra microsoft. Alltid morsomt å høre linux-folk omtale Windows som bloatware. Sist jeg installerte Ubuntu fulgte det nærmest med et hav av unyttig programvare jeg aldri vil få bruk for. Begge disse innleggene er like idiotiske. Det finnes andre Linux-brukere enn de som sitter på forum og troller med anti-Microsoft også, og Windows 7 er faktisk et helt allright OS selv om jeg personlig foretrekker Ubuntu. 1 Lenke til kommentar
HTCPetter Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hvem andre enn bedrifter bruker xp idag uanset... : ] Det verste er at noen IT-sjefer for bedrifter er så dumme og nostalgiske at de tror at Windows XP er den eneste versjonen av windows som støtter servere koblet sammen og alt det der. I tillegg så tror de at siden Windows Vista ikke hadde disse funksjonene, var helt ubrukervennlig og dårlig og siden windows 7 ligner på vista så tror de at windows 7 ikke støtter dette. Men det gjør den! W7 funker fint til bedrift og IT! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå