oppnedbruker Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Prøvde å logge inn på mailen min i dag, men får følgende beskjed: Your account has been blocked Why are you seeing this? Someone may have used your account to send out a lot of junk messages (or something else that violates the Windows Live Terms of Service). We're here to help you get your account back. What do you need to do? We'll help you reset your password. We've cleaned your account settings Often customers get here because someone else has access to your account and are using it without your knowledge to send spam. To protect you and your contacts, we've removed any Hotmail auto-replies or linked accounts you may have had. Helt ok, prøver å trykke next, og får beskjed om å skrive inn mitt gamle passord, og lage ett nytt ett. Jeg gjør dette, prøvd flere ganger, men det ender alltid med "access denied". Har googlet problemet, og ser andre har hatt det samme, senest i går. Men har enda ikke funnet en grei løsning. Setter pris på hjelp:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå