Vargtass Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hei Har prob. med å fly dette spetakkelt ordentlig (vingler hit & dit; krasjer etter en kort stund) Bruker Sidewinder 3D (m/ sideror). Alt kontollene ser ut til å virke. Er det mangel på øvelse , eller er det noe feil med opssettet til joystikken? Noen andre med erfaringer? + lyden kutter ut på full throttle (gjelder all flymaskinene i DC 0.38) kommer tilbake hvis jeg slipper litt av på gassen. Hva er dette ? Takknemlig for inspill! mvh roger Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Mangel på øvelse Edit: Øv singleplayer, ikke på multiplayer servere, da er du garantert å få et par uvenner :smile: Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 HeiHar prob. med å fly dette spetakkelt ordentlig (vingler hit & dit; krasjer etter en kort stund) Bruker Sidewinder 3D (m/ sideror). Alt kontollene ser ut til å virke. Er det mangel på øvelse , eller er det noe feil med opssettet til joystikken? Noen andre med erfaringer? + lyden kutter ut på full throttle (gjelder all flymaskinene i DC 0.38) kommer tilbake hvis jeg slipper litt av på gassen. Hva er dette ? Takknemlig for inspill! mvh roger Øve øve øve øve :wink: Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Selv spiller jeg med tastatur, har ikke prøvd joystick. Det er utrolig fett med helikopter når du får teket på det! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 yup!!! Øvelse gjør mester.....Først øve på å ha kontroll når du flyr. Teken er å jobbe i mot-balanse. Du må hele tiden jobbe mot veien flyet drar....for å oppnå en balanse. Så når det er lært..så må du lære å lande og hovre...så du kan plukke opp soldater og få repairs. Nå stoooorkoser jeg meg å fly Blackhawk og transportere troppene til og fra battlefield...slossing virka plutselig ikke så viktig lenger......men håper de designer rundt de nye "verktøyene". For har du et blackhawk i spillet..så må du designe for det...feks lange avstander så det blir praktisk å bruke. DC Lost village er en god start...men ting å tweake på der og. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå