Gå til innhold

BF1942 -DC 0.38 Apache Longbow

Anbefalte innlegg

Hei

Har prob. med å fly dette spetakkelt ordentlig (vingler hit & dit; krasjer etter en kort stund) Bruker Sidewinder 3D (m/ sideror). Alt kontollene ser ut til å virke. Er det mangel på øvelse , eller er det noe feil med opssettet til joystikken? Noen andre med erfaringer?

+ lyden kutter ut på full throttle (gjelder all flymaskinene i DC 0.38) kommer tilbake hvis jeg slipper litt av på gassen. Hva er dette ?

Takknemlig for inspill!

mvh roger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Har prob. med å fly dette spetakkelt ordentlig (vingler hit & dit; krasjer etter en kort stund) Bruker Sidewinder 3D (m/ sideror). Alt kontollene ser ut til å virke. Er det mangel på øvelse , eller er det noe feil med opssettet til joystikken? Noen andre med erfaringer?

+ lyden kutter ut på full throttle (gjelder all flymaskinene i DC 0.38) kommer tilbake hvis jeg slipper litt av på gassen. Hva er dette ?

Takknemlig for inspill!

mvh roger

Øve øve øve øve :wink:

Lenke til kommentar

yup!!! Øvelse gjør mester.....Først øve på å ha kontroll når du flyr. Teken er å jobbe i mot-balanse. Du må hele tiden jobbe mot veien flyet drar....for å oppnå en balanse. Så når det er lært..så må du lære å lande og hovre...så du kan plukke opp soldater og få repairs.

Nå stoooorkoser jeg meg å fly Blackhawk og transportere troppene til og fra battlefield...slossing virka plutselig ikke så viktig lenger......men håper de designer rundt de nye "verktøyene". For har du et blackhawk i spillet..så må du designe for det...feks lange avstander så det blir praktisk å bruke. DC Lost village er en god start...men ting å tweake på der og.

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...