chico Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Har en E-72 som høytaleren har begynt å skurre på. Noen som sa at en vanlig feil var at høytaleren hadde en tendens til å løsne, noen som vet noe om dette... Det jeg egentlig trenger hjelp til, er hvordan jeg kan bytte denne selv, om det evt. er mulig. Mvh Tom Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Løse høytalere selger de på ebay f.eks. Jeg byttet høytalerne på min gamle Nokia N95 8BG. Lett å bytte da du først har mobilen i deler. Største jobben er å finne ut hvordan man demonterer mobilen. Jeg har demontert flere mobiler og det er bare å skru og dra litt forsiktig så ser du hvordan ting sitter. Lenke til kommentar
chico Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Løse høytalere selger de på ebay f.eks. Jeg byttet høytalerne på min gamle Nokia N95 8BG. Lett å bytte da du først har mobilen i deler. Største jobben er å finne ut hvordan man demonterer mobilen. Jeg har demontert flere mobiler og det er bare å skru og dra litt forsiktig så ser du hvordan ting sitter. Supert, takk skal du ha, egentlig bare å sette igang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå