Dimm Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 jeg testet akkurat SoftQuatro modden, og gikk op 500 3dmarks i 3dmark 2001, med mitt Geforce 2 Ti men NV refresh fix ville ikke funke så jeg lurer på om noen vet om en anna måte/program som fixer refreshen i win2k Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 http://discuss.madonion.com/forum/showflat...&fpart=all&vc=1 gidder noen finne en kur som refresh problemet i win2k Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 dimm: hva er pointet med å risikere å ødellegge hele skjermkortet bare for 500 points i 3dmark? Hva annet skjer når du soft modder det? hva står det i oppstarten? i sys ? kom med positive og negative sider ang soft modde mitt gforce2 Ultra til quadro. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 jeg risker ikke å fokke kortet, det bare tvinger windows til å installere drivere til en Quatro kort, og "unlocker" noen avfunkjonene til detonator driverne. Quatro og geforce bruker AKKURAT samme gpu trossalt + at det nesten ikke er forskjell på kortene Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Positive sider: Bedre Ytelse. Bedre bildekvalitet. raskere i OpenGl baserte Programmer/spill Negative Ingen jeg kommer på. eh..jo bare det med refreshen Lenke til kommentar
drbass Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Hvor får man så dette programmet fra? Jeg er interesser t i å prøve det Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 http://www.voodoofiles.com/getit.asp?id=26...d=3&s=163813505 <---RivaTuner til å "cracke" driverne med (funker ikke med 2710 driverne) http://discuss.madonion.com/forum/showflat...&fpart=all&vc=1 ellers er det bare og følge guiden... Have fun Lenke til kommentar
GTS Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Negativt: Ytelsen i spill, går i hvertfall i teorien ned... Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 ikke i mitt tilfelle, for der gikk den dramatiskt opp Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 rivatuner har en funksjon som er lik den nvidia refreshrate fix har... bare å bruke den... Om du fikk bedre ytelse i 3dmark synes jeg er rart.. quadro har bedre OPENGL ytelse ikke direct3d som 3dmark bruker.. de 500 poengene er sansynligvis bare endring av driververson.. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Hvorfor trur alle at Quadro er så mye dårligere i spill?? Det er jo bedre! Modda GF2 MX kortet mitt til Quadro 2 MXR/EX. Blei mye bedre.... Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Jeg har et Geforce2 GTS kort. Hvilken Quadro kort skal jeg velge da? Jeg har nå et Quadro DCC. Er det det mest optimale? Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 du burde velge Quatro 2 pro Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Riva tuner satte refreshen for høyt, måtte uninstalle driverne og gjøre alt om igjen... Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 JEZZ... fixa problemet selv. http://www.entechtaiwan.com/cgi-bin/cc.exe...9/ftp/ps278.exe her er et program som man kan fixe refresh problemet med :smile: Takker for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Hva er risken med å modifisere sjermkortet på denne måten? Hva kan gå galt? Skal eg velge Quadro GF2MX200 driveren til mitt GF256? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Kan dere ikke lese på guiden før dere spør? Det er VELDIG godt beskrevet hvordan det gjøres der... Quote: If you have an Geforce 2 MX or MX200 or MX400 choose Quadro2 MXR/EXIf you have an Geforce 3 or GF3 Ti500 or GF3 Ti200 choose Quadro DCCIf you have an Geforce choose QuadroIf you have an Geforce 2 Ultra or Pro choose Quadro2 Pro Og nei du kan ikke risikere å ødelegge skjermkortet, da detter er en crack til selve driverene.. I motsetning til å lodde på selve kortet, går du forbi sperren i driverene og "tvinger" pc'n til å tru at d er et quadro kort... Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 hey! Jeg har nettop softmodet mitt Geforce2 Ultra til et Quadro Pro. Jeg så jeg kunne softmodde det til et Geforce 3 ti 500,er det muligt å gjøre dette? eller vil driverne prøve å klokke kortet til standard innstillingene som er for Gforce 3 TI 500? Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 "Download the drivers you want to patch, then extract them to c:softquadro If your drivers are..." Hvor finner eg desse driverene...eg fann de en plass, men der fulgte det ikkje med windows antiprotection.rts Hvor finner eg desse driverene? Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Nei, drit i det...eg såg bare litt feil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå