Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Personvern på Facebook

Anbefalte innlegg

Hei!

Viste ikke hvor jeg skulle poste denne, men prøver her. Greia er at jeg har problemer med en venn på fb. eller rettere sagt, andre har problemer med at jeg har denne personen på fb og jeg lurer på om det er noen mulighet for å skjule enkelte personer fra å vises på min venneliste. Vet det går ann å sjule hele vennelisten, men er det mulig å skjule en bestemt person? Hvis enkelte personer skulle se på min venneliste å lete etter denne personen skulle jeg helst sett at han var usynelig for dem. Er dette mulig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går nok ikke, nei. Men dersom "vennene" dine har et problem med denne vennen kan vel de vel bare blokkere presonen fra å se profilen deres og markere personen og alle postene hans som spam, da ser ikke de personen og du kan fortsatt være venn med h*n. Ble litt rotete forklart, men du forstår det sikkert.

Hva er egentlig problemet med å være venn med denne personen? Dersom de andre vennene dine dømmer deg eller noe for det er de vel strengt tatt ikke venner uansett og du trenger ikke bry deg om hva de mener.

Men jeg ville nok postet det i OT-baren da det er mye mer aktivitet der enn her.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...