Khaffner Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg pusler litt med Android-programmering nå, og la merke til at akselerometeret ga forskjellig utslag på min Tab og Hero. Jeg har derfor kjapt laget en enkel akselerometertester, og ønsker at alle som leser dette donerer et par minutter av sin tid til å hjelpe meg litt. Last ned testverktøyet her: http://dl.dropbox.com/u/1012820/Accelerotester.apk Det er laget i App Inventor, det eneste jeg har bedt den gjøre er å lese av akselerometeret og vise resultatene. Hvis den krever flere rettigheter, er det Google som står bak. Det jeg ønsker er at dere laster ned, installerer, kjører, og holder mobilen helt stille på alle kanter og flater. Opp ned, sidelengs, liggende med skjerm opp og ned. Fortell så hva minimums- og maksimumsutslagene er, i denne tråden. Fremstilles for eksempel slik: X: -10 til 10 Y: -11 til 11 Z: -10 til 10 Jeg lurer egentlig bare om om mine enheter er unntakstilfeller. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 får 10 til -10 som max på alle akser Htc desire med Cyanogenmod 7 RC1 Lenke til kommentar
teitur Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Stock Desire, siste ota X og Y: -10 - 10, Z: -9 - 10. Litt vanskelig å få lest av med skjermen ned, så mulig -9 for Z er resultat av at jeg ikke fikk lagt den helt flatt. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Desire med Leedroid 2.3d: X: -10, 10 Y: -10, 10 Z: -10, 10 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Snåle greier. Min Hero og Tab svipper innom positiv og negativ 9 og 11 Keep 'em coming, gjerne flere Helter og Tabber (no pun intended) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå