brune-ha Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Har lyst til det... Men jeg kan ikke noe om Linux (enda :wink: ) Men jeg er med... Lenke til kommentar
power Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Neh.. Det er plenti av andre forumer.. Blant annet linuxguiden sitt.. bra det og.. Samt gentoo forumet .. Det vi i alle fall ikke trenger er enda et Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 JEG HAR (oops caps), planer om å lage et linux forum, har server for deter det noen som vil være med så kan vi starte et!, jeg er møkkalei av dårlige moderatorer osv her på hardware, og nå dette!! flytte linux delen!! Jeg syntes at vi har et godt Linux forum her på hardware.no samt at vi har god tilgang til nyheter samt flere andre gode sider herfra. Det å flytte forumet var etter min mening, Ja en tabbe. Men diskusjonen om dette er alt i gang i en annen tråd. Ideen med en ny Linux side, eller i begynnelsen en del av en annen side syntes jeg virker interesant. Så kan vi lettere da heller nå linux delen av forumet derfra. Lenke til kommentar
bergetun2 Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Saa lenge linux forumet kommer til aa bli under den (i mitt syn) daarlige siden programmer.no saa ser jeg ikke noen annen utvei enn aa bruke min tid paa ett annet forum. Jeg synes ikke moderatoren her paa hardware.no er noe daarlig men jeg synes dem har handlet feil ved aa flytte forumet. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Saken skal jo revurderes. Smør dere med tolmodighet folkens Det har jo også vært snakk om at vi kan lage egen side på forumet. Tingene kan vel ikke bli værre enn de er nå uansett.... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Vel, hw.no er så stort, masse folk her. Jeg tror jeg holder meg her ettersom det skal en hel del for å få flytta folket til et nytt forum. Dessuten blir det veldig vanskelig for folk å høre om dette forumet, ikke bare dét, men da blir ikke trådene bli listet på www.windows.no Uansett så liker jeg dette forumet fordi vi har mange windows-folk å konvertere, eller i det minste la dem prøve. Kanskje sette opp en router hjemme eller noe i den duren Synes dét er så fint her jeg. Forressten mener jeg at Administratorene og Moderatorene er flotte. De hører på hva vi har og si, selv om jeg ikke er for flyttinga av forumet vårt. - Men den diskusjonen går i en annen tråd, og administratorene revurderer saken (fordi vi har holdt en saklig tone, ikke kommet med trusler o.l.) Stå på o'store hw.no/linux forum EDIT: WOW! SÅ mange som posta mens jeg skrev! Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Det er ingen grunn til å lage et nytt forum ennå iallefall. Linuxforumet og moderatorene jobber sammen for å finne en god løsning. Slik det ser ut nå vil vi enten få flyttet tilbake forumet til "Hardware" eller få vår egen del på forumet, løsninger jeg er godt fornøyd med MarcelSB Lenke til kommentar
hda Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 JEG HAR (oops caps), planer om å lage et linux forum, har server for deter det noen som vil være med så kan vi starte et!, jeg er møkkalei av dårlige moderatorer osv her på hardware, og nå dette!! flytte linux delen!! Start ett forum du, jeg kommer iallefall innom for å "poste" en gang i blant (som her). Det er nå du har sjansen til å kuppe linux/BSD forumet fra hw.no. Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 http://mistake.td.org.uit.no/dante/geekisj.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå